Daimler Truck oficiálně představil prototyp svého sériového tahače Freightliner eCascadia, uzpůsobený pro plně autonomní jízdu 4. úrovně. Jde o výsledek vývoje, zahájeného v roce 2015 za účasti nezávislé dceřiné společnosti Torc Robotics, která stvořila potřebný software. Cílem společnosti je v roce 2027 nabídnout k prodeji sériovou verzi, určenou především pro kratší, opakující se trasy. V současné době probíhá intenzivní testování mezi distribučními centry u amerických dálnic. Tomu odpovídají i fyzické rozměry potřebných přídavných komponent, navržené tak, aby se vešly do krátké kabiny pro místní rozvoz.
Vůz je vybaven řídicí jednotkou s pokročilým vzduchovým chlazením, umístěnou v kabině mezi sedadly, a sadou senzorů a kamer, umístěnou spolu s lidarem nad čelním oknem a chráněnou před poškozením a znečištěním speciálním krytem. V prototypu jsou čtyři přídavné, 12V baterie kvůli napájení celé energeticky náročné sestavy. Systém má být nabízen jako škálovatelný a modulární, s možností přizpůsobení pro nejrůznější aplikace. Nemají se omezovat pouze na elektrický pohon, počítá se i s využitím jiných ekologických technologií, například vodíku. Zároveň je vše navrženo tak, aby instalace vyžadovala jen minimální úpravy do sériové podoby vozidla.
Společnost Daimler Truck v roce 2015 jako vůbec první získala povolení k provozování autonomního řízení druhé úrovně už v roce 2015, podobného úspěchu by ráda dosáhla znovu.