Carsharing re.volt rozšiřuje zónu působnosti a nově také nabízí elektromotorky

1
Carsharing re.volt rozšiřuje zónu působnosti a nově také nabízí elektromotorky
  • Zóna nově pokrývá Holešovice, Karlín, Žižkov, Vyšehrad, Smíchov, Bubeneč a část Dejvic
  • Nově jsou nabízené také elektromotorky s dojezdem 80 kilometrů a maximální rychlostí 45 km/h

Populární sdílená elektroautíčka od re.voltu doplnily elektromotorky. Značně se taktéž rozšiřuje zóna, do které se vozidla musejí vracet. Služba tak bude mnohem komfortnější. Zvětšená zóna pokrývá důležité části jako Holešovice, Karlín, Žižkov, Vyšehrad, Smíchov, Bubeneč a část Dejvic. „Prostě jsme píchli kružítko do koně a udělali velkou kružnici tak, aby zahrnovala strategické části města, kde lidé bydlí nebo pracují, s ohledem na stávající počet 20 aut,“ uvádí CEO společnosti Pavel Kuchta.

Elektromotorky mají dojezd 80 km, maximální rychlost 45 km/h a vyměnitelnou baterii. Stačí pouze řidičák skupiny B, stejně jako u auta. Toto řešení by mohlo odlehčit často ucpaným pražským úsekům. „Motorky si v Praze hravě poradí s kolonou, a proto věříme, že nyní budeme schopni mnohem lépe uspokojit potřeby našich uživatelů, kteří se mohou rozhodnout, jaké vozidlo využít podle dané situace či počasí,“ doplňuje CTO společnosti Martin Matoušek.

Dvě motorky jsou již nasazené a další dvě doplní provozovatel během příštího týdne. Jedna je pojata designově v retro stylu, takže se je na co těšit. „Nasadit 4 motorky na podzim se může zdát podivné, ale my si chceme ověřit, jestli to lidi zajímá. Pokud se v provozu osvědčí, chceme jich na další jaro připravit mnohem víc,“ uzavírá Kuchta.

Diskuze ke článku
Jiří Švarc
Jiří Švarc
Na auta se vyprdnětě, stejně s těmi 20 kousky velkou díru do světa neuděláte a proti konkurenci to nemá moc šanci. Raději kupte za stejnou cenu těch motorek třeba 100, ty jsou super a zaplní to velkou díru mezi koly/elektrokoloběžkami a auty.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze