Když přijde řeč na drag racing, většina lidí si vybaví podivně vypadající speciály s dlouhým tělem, obřími koly a plameny šlehajícími z výfuků. Chevrolet na to ale jde trochu jinak. Jeho eCOPO Concept pojmenovaný po původní modelové řadě COPO z šedesátých let pohání elektromotory BorgWarner HVH 250-150 s celkovým točivým momentem přes 800 Nm.
Elektromotory jsou napájeny z 800voltové baterie, které jsou rozloženy po celé karoserii automobilu. Nejedná se tedy o klasicky uloženou baterii pod podvozkem, ale čtyři 200voltové části. Dva bateriové moduly jsou uloženy za sedadly pasažérů v zadní části vozu a další dva moduly v kufru vozidla na místě rezervního kola.
Tvůrci automobilu se pro toto netradiční rozmístění baterií rozhodli z důvodu lepší akcelerace během Drag Race závodů. Díky tomuto řešení spočívá 56 % hmotnosti automobilu na zadní nápravě a společně se 700 koni pod kapotou pomůže Camaru eCOPO ujet čtvrt míle (400 metrů) během 9 sekund. Na zdolání 100 metrů pak vozu stačí jen 2,25 sekundy. K dokonalosti chybí snad jen autentický zvuk osmiválce s takto brutálním výkonem.