V celé zprávě je malá kapka ironie, i když jde o logický postup. V roce 2016 prodalo BMW celkem 62 tisíc plug-in hybridů a elektromobilů a tento rok se chce posunout na 100 tisíc kusů. Pomoci by jim v tom mělo především uvedení nových elektrifikovaných modelů, kterých má být do dvou let až 40 . Na výzkum a vývoj nových modelů však bude potřeba nemalý rozpočet, který musí zajistit prodej klasických SUV. Ta sice nejsou ekologická a úsporná, na výrobu jsou však vzhledem k prodejní ceně levná, a tak z nich kouká největší marže.
BMW v konečném důsledku na elektrifikaci určitě vydělá, nyní ale musí vyvážit investice a náklady výzkumů se zisky z klasických automobilů. Finanční ředitel BMW Nicolas Peter k tématu řekl: „Vzhledem k potřebné vstupní investici v příštích dvou letech chceme zvýšit naše příjmy o 5 až 5,5 procenta.“ Automobilka plánuje, že v roce 2025 bude každý čtvrtý prodaný vůz poháněný elektrickým motorem.
Zdroj: finance.yahoo.com