BMW Group spustí v Evropě od 1. ledna model přímého prodeje. Odstartuje vozy Mini

BMW Group spustí v Evropě od 1. ledna model přímého prodeje. Odstartuje vozy Mini
Fotografie: Martin Pultzner, fDrive.cz
  • V Evropě bude nový model přímého prodeje zahájen 1. ledna 2024 v několika fázích, začne u značky Mini v Itálii, Polsku a Švédsku
  • Přechod na tento model u značky BMW proběhne od roku 2026

Nový prodejní model přímého prodeje má přinést hned několik výhod. Pro zákazníky se bude jednat například o transparentní cenu v rámci celé země. S přechodem na agenturní model BMW Group pak digitalizuje celý nákupní proces a poskytne zákazníkům možnost volby mezi online a fyzickým nákupem, a to včetně přirozeného přecházení mezi nimi. To vše bude možné díky komplexnímu integrovanému IT systému, a navíc s plným přístupem ke známé maloobchodní prodejní síti.

Tento přechod na přímý prodej s maloobchodními partnery je klíčovým milníkem v rámci reorganizace našeho obchodního oddělení, která probíhá od roku 2020. Nový prodejní model nám umožní komunikovat přímo s našimi zákazníky a poskytne BMW Group přímé zákaznické rozhraní,“ řekl Pieter Nota, člen představenstva BMW AG odpovědný za zákazníky, značku a prodej. „Jednoznačným cílem našeho nového prodejního modelu je zvýšení spokojenosti zákazníků a nabídnutí nejlepší prémiové zákaznické zkušenosti v oboru.

I po zavedení nového prodejního modelu se bude BMW Group nadále spoléhat na svoji stávající prodejní síť, a opře se tak o jednu ze svých klíčových předností: vysoce funkční a zavedenou prodejní strukturu. Nový prodejní model byl vytvořen v rámci dlouhého procesu, do něhož byli aktivně zapojeni i dealeři. „Chtěl bych našim dealerům velmi poděkovat za konstruktivní spolupráci a velmi pozitivní zpětnou vazbu, kterou nám poskytli tím, že ve 100 % podepsali smlouvy o agenturním zastoupení pro značku Mini. Je to jasné potvrzení našich plánů jít společně kupředu,“ řekl Pieter Nota. BMW Group očekává, že poptávka po osobním kontaktu se zákazníkem bude pokračovat i v budoucnu a dealeři budou stále hrát klíčovou roli.

I po zavedení nového prodejního modelu se bude BMW Group nadále spoléhat na svoji stávající prodejní síť.

Agenturní model nabízí dealerům atraktivní a perspektivní základ pro jejich podnikání a větší jistotu při plánování. Za každý prodaný vůz získají pevnou provizi, která byla pečlivě vypočítána a zohledňuje celou řadu faktorů. Totéž platí pro nákupy online, kde budou plně odměňováni za dodávání vozů zákazníkům. Nový prodejní model jim navíc umožní soustředit se na poskytování co nejlepších konzultací a péče o zákazníky a nabídne jim přístup k veškerým skladovým zásobám vozů BMW Group. Jejich zpětná vazba na nový prodejní model je velmi pozitivní a všichni evropští dealeři již podepsali smlouvy pro značku Mini.

V rámci nového prodejního modelu mohou zákazníci v Itálii, Švédsku a Polsku již nyní podávat online předobjednávky na nové elektrické Mini Cooper a na nové Mini Countryman.

tisková zpráva,
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze