Audi u většiny svých vozů nabízí základní verze a později na trh uvádí sportovnější, které branduje písmenem „S“, a některé modely mají dokonce deriváty „RS“. Vypadá to, že podobnou cestou se Audi vydá také v případě elektromobilu e-tron.
Audi e-tron přišlo na trh s baterií o kapacitě 95 kWh, výkonem 400 koní a papírovým dojezdem přes 400 kilometrů. Později dorazila i levnější verze s výkonem 310 koní a dojezdem 300 kilometrů dle WLTP. Nyní Audi testuje e-tron S. Na videu je vidět, že větší jsou kola a přepracovaný je zadní difuzor. Opravdu by se mělo jednat o silnější Audi e-tron. Spekuluje se o výkonu na hranici 500 koní, ale i o tom, že nejsilnější verze by mohla mít hned trojici elektromotorů.
Dle cyklu WLTP urazí na Audi e-tron jedno nabití i více jak 400 kilometrů. Potěší nabíjení výkonem až 150 kW. Audi e-tron má na délku 4 901 milimetrů, vnější šířku 1 935 milimetrů a vnější výšku 1 616 milimetrů. Rozvor činí 2 928 milimetrů a celkový objem zavazadlového prostoru dosahuje 660 litrů.
Audi e-tron (test)
Technické parametry Audi e-tron (2018) 55 quattro
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 901 × 1 935 × 1 616 mm, 2 560 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 300 kW, 400 koní, točivý moment: 664 Nm |
Baterie | 95 kWh (86,5 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 24,1 kWh / 100 km, dojezd: 436 km |
Cena od | 2 122 900 Kč |