Audi letos uvede zmodernizovanou podobu svého plně elektrického, čtyřdveřového kupé Audi e-tron GT. A v souladu s nejnovějšími marketingovými trendy nás už nějakou dobu zásobuje uměleckými fotkami zamaskovaných prototypů, s konkrétními údaji je to ale bohužel slabší. Leccos si ale můžeme odvodit od již představeného Porsche Taycan Turbo GT, které dostalo novou generaci elektrovýzbroje s 900ampérovým invertorem, je schopné krátkodobě vyvinout až 1 108 koní a vystřelit z klidu na stovku za 2,2 s. V případě Audi se výsledná čísla budou zřejmě poněkud lišit, avšak technika by měla odpovídat a je prakticky jisté, že nový vrchol nabídky Audi e-tron GT výkonově pořádně poskočí ze stávajících 646 koní a 830 newtonmetrů.
O budoucích elektrických parametrech můžeme v tuto chvíli opět pouze spekulovat, nápovědou budiž znovu pohled na specifikace Taycanu. Ten dostal dvě kapacity baterie, přičemž tu základní 83,6 kWh netto lze nahradit sadou Performance Battery Plus, která pojme 98,6 kWh netto. Špičková nabíjecí rychlost si polepšila z 270 na 320 kW a nabití 10–80 % SoC trvá 18 minut. Očekávat podle Motor1 můžeme každopádně na adaptivní tlumiče s individuální regulací komprese i expanze separátním ventilem na každém kole, převzaté od nového Porsche Panamera.