Ingolstadtská značka Audi chystá očekávatelný krok; s mírným odstupem po premiéře faceliftovaného Porsche Taycan, obohaceného o supervýkonnou verzi Turbo GT, implementuje jeho techniku i do technicky spřízněného čtyřdveřového kupé Audi e-tron GT. Podle magazínu Evo se tak můžeme těšit i na novou vrcholnou verzi, která možná zachová stávající označení e-tron GT RS, určitě se však výrazně posune v nabízených výkonech. Definitivní čísla v tuto chvíli neznáme a je pravděpodobné, že inženýři z Audi zvolí trochu kompromisnější ladění, aby nekanibalizovali výlučné postavení Taycanu. Nicméně netřeba pochybovat, že si marketing nenechá ujít příležitost hlásat výkon kolem 1 000 koní. Ostatně krátkodobý výkon vrcholného Taycanu 1 108 koní dává pro lehký downgrade dost prostoru.
Vylepšená 800V platforma J1 s 900ampérovým invertorem by měla nabídnout výrazně vylepšené dynamické parametry nikoliv na úkor efektivity, ke slovu by měl přijít i větší akumulátor s využitelnou kapacitou 97 kWh. Audi tak místo obvyklého faceliftu a mírného vyladění chystá pořádný technologický skok.