Závod Audi Hungaria v Rábu dříve vyráběl spalovací motory (mj. legendární 1.8 20v/Turbo pro Octavii), dnes tam vedle výroby celých aut vznikají také statory pro elektromotory, díly převodovek a nápravy platformy PPE. Ty se na místě také kompletují a budou zásobovat další koncernové továrny, kde se připravuje výroba modelů na této platformě. Vůbec první bude očekávané Audi Q6 e-tron v Ingolstadtu, tedy extrémně důležitý model pro značku. Zároveň s tím se tam staví i další linka na výrobu elektromotorů pro chystanou levnou platformu MEB eco, které by odtud měla začít vyjíždět v roce 2025 pro chystané malé koncernové elektromobily vyráběné pro změnu ve španělském závodě SEAT Martorell.
Závod Audi Ráb bude vyrábět až 2 000 elektromotorů denně na třech linkách společně s nápravami. Tím zaměstná 700 pracovníků. Místo je, kromě jiného, největší motorárnou světa a využívá nejrozsáhlejší střešní solární systémy v Evropě. Spolu s využíváním geotermální energie, na níž je země bohatá, to přineslo uhlíkově neutrální výrobu již od roku 2020. Komponenty se převážejí do Ingolstadtu rovněž s neutrální bilancí, a to díky železniční společnosti DB Cargo.