Kalifornská společnost Zero Motorcycles je lídr ve světě elektrických motocyklů. Její kořeny sahají až do roku 2006 a od té doby setrvává téměř jako jediná neasijská firma na špici s nabídkou různorodých motocyklů jak pro pouliční, tak terénní jízdu.
Aktualizacemi prošla celá modelová řada, ovšem nejzásadnější změnou si projdou dva vrcholné modely Zero SR/S a Zero SR/F. Představí se na zcela nové platformě a s doposud nejvyššími údaji o výkonu. Motor,y kterými jsou vybaveny, nabízejí 82 kW a maximální rychlost 200 km/h. Změnou prošel i operační systém, který přišel s třetí generací. Od nového roku se budou všechny nabízené modely dodávat pouze s druhou a třetí generací Zero's Cypher III, jak informuje electrek.co.
U většiny modelů se navyšuje výkon a nejvyšší rychlost. Zero již několik let nezvyšuje kapacitu základních 7,2kWh, nebo 14,4kWh akumulátorů, ale v loňském roce vydali nový motor známý jako ZForce ZF75-10. Ten pohání SR/F a SR/S a je dosud nejvýkonnější pohonnou jednotkou od společnosti Zero. Díky jeho efektivitě se podařilo navýšit dojezd. U terénních, nebo spíše duálních, motocyklů nedojde k nijak dramatickým změnám ve výkonu, nýbrž k obměně komponentů, které se více hodí do terénu, aby lépe zvládaly ranní dojíždění a odpolední dobrodružnou jízdu. Všechny modely byly také aktualizovány novými barvami a grafikou pro rok 2021. Ceník a veškeré konfigurace naleznete na zeromotorcycles.com.
Nedostatek dalších významných technických aktualizací by mohl souviset s těžkým rokem a narušením dodavatelského řetězce, jak vysvětluje generální ředitel společnosti, Sam Paschel: „Navzdory výzvám roku 2020 Zero Motorcycles nadále zaznamenává působivý růst. Nebývalému zájmu o nový model SR/S se vyrovnala dynamika růstu prodeje našich modelů enduro a dual sport. Navzdory výzvám a uzavíráním spojeným s pandemií a nedávnými požáry v tomto kalendářním roce jsme i nadále uspokojovali rychle rostoucí poptávku po našich produktech a udržovali si naši pozici značky, která vede a definuje budoucnost elektrických motocyklů.“