Generální ředitel Xiaomi Lei Jun se na sociální síti X podělil o cíle Xiaomi do roku 2025. Co nás zaujalo nejvíce, to je skutečnost, že mladá čínská firma, jež letos slaví teprve 15. výročí, cílí na 300 tisíc prodaných elektromobilů jen za letošní rok. Připomeňme přitom, že loni firma mířila na 120 tisíc prodaných kusů za necelý rok dostupnosti vozu. Za vylepšenými prodeji by pak měl stát kromě jiného také připravovaný vůz Xiaomi YU7, jehož debut se očekává už v červnu nebo červenci letošního roku s tím, že nabídne skutečně zajímavou výbavu viz systém dvou motorů nebo baterie s kapacitou 101 kWh.
2025 is here, and I’m feeling excited for what’s ahead. My goals this year:
— Lei Jun (@leijun) January 1, 2025
1. Deliver 300,000 vehicles
2. Travel more and try new foods
3. Hit the gym 100 times
What about you? What are you looking forward to this year? 👇 pic.twitter.com/QwB2UovxkE
S oslavou 15 let firmy pak souvisí druhá novinka, kterou je limitovaná edice ohnivě červené barvy pro vůz Xiaomi SU7. Jak dodává arenaev.com, dá se očekávat, že celý rok 2025 (nebo alespoň první tři až čtyři měsíce) se ponesou právě v duchu oslav výročí firmy a je velmi pravděpodobné, že se dočkáme i dalších novinek nejen ze světla elektromobilů, ale i smartphonů, které pro vás sledujeme na mobilenet.cz.
New Year, New Color pic.twitter.com/Dt5l8oS83y
— Lei Jun (@leijun) January 1, 2025
Už v minulosti pak Lei Jun zmínil, že Xiaomi chce být do 20 let mezi pěti největšími automobilovými značkami na světě z hlediska prodejů. Myslíte si, že se mu to povede? Budeme rádi za vaše komentáře v diskuzi.