Vyhodnocujeme test Volkswagenu Caddy Cargo eHybrid

Ptejte se na to, co vás zajímá
Vyhodnocujeme test Volkswagenu Caddy Cargo eHybrid
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Do redakčního testu se nám dostal Volkswagen Caddy Cargo eHybrid
  • Plug-in hybridních dodávek moc není, přímého konkurenta nemá
  • Dodávky testujeme v ostrém provozu, ptejte se na to, co vás zajímá

Volkswagen Caddy Cargo e-Hybrid je relativně čerstvým přírůstkem v segmentu užitkových vozů, které kombinují elektrický pohon s benzinovým motorem. A nutno dodat, že jde o segment, ve kterém je minimální konkurence. Většina vozů v tomto segmentu totiž nabízí buď spalovací nebo elektrický pohon. Hybridů je ale mezi dodávkami velmi málo.

Technické parametry Volkswagen Caddy Cargo (2025) 1,5 TSI PHEV

Kompletní specifikace
Konstrukcedodávka, 4 500 × 1 855 × 1 838 mm, 1 755 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon84 kW, 150 koní
Baterie?
Nabíjení
SpotřebaKombinovaná: ? l / 100 km
Cena od943 679 Kč

Abych Volkswagen Caddy Cargo eHybrid prověřil, vzal jsem jej rovnou do ostrého provozu typického pro dodávky – na rozvoz balíků. Startoval jsem s plně nabitou baterií, ale cestou do depa jsem na chvíli přepnul na hybridní režim. Po prvních 43 kilometrech byla spotřeba 0,5 l/100 km, přičemž na hybridní režim jsem ujel jen přibližně 2 kilometry. Jinak se vyplatil elektrický režim.

Volkswagen Caddy Cargo eHybrid ujede na elektřinu dost ...

Zajímavou otázkou zůstává, jak dlouho vydrží baterie v kurýrním režimu ve městě a jak se změní spotřeba, jakmile se baterie zcela vybije. To je něco, co mám v plánu zjistit a vyhodnotit reálné náklady na benzín i elektřinu. Při prvním testu jsem po naložení balíčků ještě chvíli jel po Praze na plně elektrický režim, ale jelikož rozvozová trasa byla dlouhá a vedla mimo Prahu, přepl jsem na hybridní režim, aby si auto efektivně rozložilo zbylou energii z baterie do celé trasy.


Máte-li k této plug-in hybridní dodávce nějaké dotazy, neváhejte je napsat do komentářů - rádi je v testu zodpovíme. Volkswagen Caddy Cargo e-Hybrid se zatím jeví jako univerzální partner pro městské a příměstské rozvozy. Relativně úsporně zvládne provoz po městě (převážně na elektřinu) a zároveň se řidiči nemusí bát dojezdu při mimoměstských rozvozech s delší trasou. Nezvládl by to ale nakonec obojí lépe elektromobil? Například o něco větší Volkswagen ID. Buzz Cargo? To ukáže i výsledek testu a rádi si v komentářích přečteme i vaše názory, jak to vidíte.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze