Automobilka Kia uzavřela nové celoevropské strategické partnerství s operátorem Vodafone s cílem poskytovat zákazníkům palubní infotainment s úplnou konektivitou a zajistit služby propojených vozidel. Díky strategické partnerské spolupráci bude moci automobilka využívat technologické znalosti operátora Vodafone a nabídnout evropským řidičům služby palubního infotainmentu s úplnou konektivitou. Kia k nasazení vlastních služeb na evropském území využijí síť IoT (internet věcí) firmy Vodafone, umožňující zákazníkům využívat výhod nejnovějších telematických technologií. V roce 2019 se pak ve vybraných nových modelech Kia objeví nový systém palubního infotainmentu.
Uvedený systém staví na službách vestavěné konektivity poskytovaných operátorem Vodafone, zaměřených na usnadnění života motoristům. Tato služba zahrnuje nejaktuálnější dopravní informace, informace o parkovacích místech, služby určování polohy, diagnostiku vozidel a hlasové ovládání. Systém ve spolupráci s technologiemi Android Auto a Apple CarPlay nabízí bezproblémovou integraci chytrých telefonů a přístup k oblíbeným aplikacím uživatelů.
Událost komentuje Stefano Gastaut, ředitel úseku IoT operátora Vodafone: „Jsme hrdí na to, že ve spolupráci se značkou Kia zvýšíme požitek z jízdy jejích evropských zákazníků. Vodafone disponuje širokými zkušenostmi s poskytováním řešení propojených vozidel v automobilovém průmyslu. Pomáhá tak automobilkám neustále inovovat jejich palubní technologie a zajišťovat lepší zákaznické zkušenosti. Nesmírně nás těší, že se k našim partnerům na tomto prudce rostoucím trhu připojila i Kia Motors.“