Kia oznámila spolupráci se společností Disney, která do vozů jihokorejské značky přinese digitální motivy inspirované ikonickými filmovými světy. Nové vizuální témata budou dostupná pro modely vybavené nejnovějším infotainment systémem Connected Car Navigation Cockpit (ccNC) a postupně se objeví v USA, Evropě i Koreji.
Řidiči a pasažéři se tak mohou těšit na digitální prostředí inspirované Lví králem, Toy Story, Avengers, Mandalorianem nebo National Geographic. Každý motiv přinese unikátní grafiku a animace, které doprovodí celý zážitek z jízdy – od startu vozu až po příjezd do cíle.
„Tato spolupráce s Disney představuje průlomové využití našich digitálních a OTA systémů, které umožní majitelům přizpůsobit nejen vzhled, ale i osobitost jejich vozů prostřednictvím umění postav z nejmilovanějších filmových světů,“ uvedl Charles Ryu, Senior Vice President a vedoucí globální divize značky a zákaznické zkušenosti společnosti Kia. „Naším cílem je stát se nejpřístupnější značkou mobility v oboru – díky inovativnímu designu produktů a pokročilému využití chytrých technologií.“
Prvními dostupnými motivy budou Marvel’s Avengers, Disney’s Mickey & Friends a Pixar’s Toy Story. Do roku 2026 plánuje Kia představit přibližně 30 různých témat, přičemž všechna budou soustředěna v nové sekci Disney v obchodě Kia Connect Store a dostupná v Evropě a Koreji.

