Zastánci populárního Golfu mají důvod k radosti. Generální ředitel značky Volkswagen, Thomas Schäfer, řekl v nedávném rozhovoru prozradil dost podstatnou informaci. Ta se týká dalšího života německého hatchbacku, který rozhodně nekončí. O plánech značky se zmiňuje motor1.com, aktuální osmá generace Volkswagenu Golf se pomaličku dostává do poloviny svého životního cyklu. Výrobce aktuálně pracuje na decentním faceliftu, který by měl dorazit v průběhu roku 2024. Tím ale plány ohledně Golfu rozhodně nekončí.
Mnozí fanoušci značky totiž mají strach z toho, že v nabídce je čistě elektrický Volkswagen ID.3, který by se klidně mohl stát plnohodnotnou náhradou. Jenže, jak to vypadá, pomyslný poklad v nabídce si chce Volkswagen ponechat co nejdéle. V té souvislosti přišla řeč na devátou generaci modelu Golf. S tou máme rozhodně počítat, přičemž ale není jasné, zda nepřijede s čistě elektrickým pohonem. Objevují se totiž spekulace, že modelové označení by se změnilo na „ID. Golf“. Novinka by se měla v nabídce zařadit mezi vozy ID.2 a ID.3 a zatím to vypadá, že devítkový Golf přijde na trh okolo roku 2028.
Omlazená osmá generace Volkswagenu Golf pak dorazí s větší obrazovkou infotainmentu, která by měla nabídnout uhlopříčku 12". Současně dojde k návratu konvenčních tlačítek na volant, která nahradí celkem nedávno zavedené plně dotykové plochy. Na ty si mnozí uživatelé stěžují kvůli jejich chaotickému ovládání.
Technické parametry Volkswagen Golf (2020) eHybrid
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 287 × 1 789 × 1 484 mm, ? kg |
---|---|
Pohon | Hybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední |
Výkon | 150 (110 + 80) kW, 204 (150 + 109) koní |
Baterie | ? (3,6 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | palubní: 3,6 kW, konektory: Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: ? l / 100 km |
Cena od | 896 900 Kč |