Víme, na kolik vyjde nabíjení auta u ČEZu, nemáte-li čip. Platí se od minuty

9
Víme, na kolik vyjde nabíjení auta u ČEZu, nemáte-li čip. Platí se od minuty
  • Jednorázová platba za nabíjení u nabíjecích stanic Skupiny ČEZ je možná pomocí aplikace Polyfazer Direct
  • Platí se za dobu strávenou na nabíječce, nikoliv za odebrané kWh

Veřejné nabíječky ČEZ postupně získávají možnost jednorázového dobíjení. Zákazníci už tak nemusí složitě zařizovat paušál. Pomocí mobilní aplikace řidič zaplatí úhradu ihned při každém nabíjení. Stručný a názorný manuál k přímým platbám najdou řidiči elektromobilů v aplikaci Polyfazer Direct a v návodu umístěném na každé nabíjecí stanici. Stálí klienti, kteří platí za službu dobíjení časové paušály, se i nadále budou k odběru energie přihlašovat unikátní RFID čipovou klíčenkou.

Nabíjení auta u ČEZu

Dnes se v aplikaci Polyfazer Direct objevily ceny za jednorázové nabíjení. U Mennekesu je cena 1,5 Kč za minutu. U nabíjení pomocí CHAdeMO nebo DC Combo cena činí 7,2 Kč za minutu. Za 20 minut nabíjení tak na rychlonabíječce ČEZ zaplatíte 148 Kč. Placení přímo za odebrané množství energie však nepůjde na všech stanicích – budou mezi nimi určité výjimky.

Diskuze ke článku
Martin iOn
Bylo by ještě fajn zmínit, že ceny, které tam jsou aktuálně uvedeny, nejsou v plné výši! Neboť do konce roku je systém jednorázového placení pouze v testovacím režimu, proto je aktuálně sleva 30%.

Jestli teď je to pro elektromobilisty darda a rána pod pás, tak co teprve od 1. 1. 2019, kdy to bude +30% :)
Vasek
toto je pohřeb elektrik a ted už to nikdo nikdy neprodá - investice na provaz do lesa ...
Lada
Cena za kilometr při nabíjení přes Polyfazer u ČEZu vyjde opravdu několikanásobně více než u spalováku. A to jejich nabíječky nejedou ani zdaleka 50, v zimě i klidně jen 15 kW/h (a není to autem jak se snaží tvrdit ČEZ).
Ta korunašedesát je teoretické minimum při nabíjení plnými 50kWh a nejmenší spotřebě 11,5 kWh/100km, kterou má jen jedno EV... Pokud počítá reálná spotřeba včetně ztrát, tak začínáte na minimu, které je větší než u spalováku a můžete se klidně dostat i na desetinásobek spalováku.
ČEZ má zřejmě velký důvod proč účtovat za minuty. Pro zákazníky by bylo spravedlivé platit za skutečně odebranou energii.
Je to jako když by jste tankoval benzin nebo naftu a platil za čas tankování a ne za množství a nikoho by nezajímalo, že Vám to pění, a teče pomalu...
Adrian77
Taky mě to přišlo jako neskutečná pálka, ale při spotřebě 11,5 kW na 100 km je třeba na ujetí této vzdálenosti nabíjet 30 min. (u nabíječky s 22kW) a vychází to na 45 Kč. S mým Citroënem C1 a skvělou spotřebou do 5l/100 km je cena cca 165 Kč. Takže pokud by novej elektromobil stál stejně jako spalovák, bylo by to super ježdění. Při současných cenách EV dává smysl tak akorát elektrokolo.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze