Model DS 7 Crossback, který je na trhu od začátku roku 2018, se nyní vydává na nová teritoria a představuje se ve zcela nové verzi DS 7 Crossback E-Tense 4×4. Je to poprvé, co bude nějaké kompaktní SUV vybaveno 3 motory (1 spalovací a 2 elektrické). Pod kapotou se ukrývá benzínový motor 200 koní (147 kW) spojený se dvěma elektromotory 109 koní (80 kW) a osmistupňová elektrifikovaná automatická převodovka EAT8. Výsledkem je kombinovaný maximální výkon 300 koní, maximální točivý moment 450 Nm a pohon 4×4. V plně elektrickém režimu je DS 7 Crossback E-Tense 4×4 schopný urazit 50 km. Tento dojezd stačí pro každodenní cestu z domova do práce ve městě nebo na dálnici až do rychlosti 135 km/h. Při nízké hladině nabití baterie nebo v případě potřeby většího výkonu se přidá zážehový motor.
K dispozici má řidič několik režimů:
- Zero emission je standardní režim. Po každém nastartování totiž naskočí elektrorežim pro větší komfort řízení, tichý chod a nulové emise CO2 a škodlivin.
- Sport pro vyšší výkon a větší požitek z řízení.
- Hybrid automaticky optimalizuje výkon a spotřebu paliva. Emise CO2 jsou v průměru nižší než 50 g/km.
- 4WD zvyšuje pohyblivost a přilnavost na vlhkém, písečném nebo zasněženém povrchu.
DS 7 Crossback E-Tense 4×4, který využívá zkušenosti získané v závodech Formule E, dokáže díky funkci „Brake“ rekuperovat elektrickou energii při zpomalování a brzdění a prodloužit tak možnosti dojezdu. Další funkce „E-Save“ zase dokáže našetřit dostatek energie pro jízdu v plně elektrickém režimu pro posledních 10 nebo 20 km cesty. Mapa na dotykové obrazovce vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 zobrazuje řidiči v reálném čase vzdálenost, kterou lze ujet v plně elektrickém režimu, a umístění dobíjecích stanic. Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 má kapacitu 13,2 kWh a nabije se za 2 hodiny přes 32A zásuvku (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí 8A zásuvku.