Rostoucí trh s ojetinami je jasným příznakem, že Češi už přijímají elektromobily za své a pomalu přestávají věřit nejrůznějším mýtům a dezinformacím o jejich výdrži a bezpečnosti. Jedním z hnacích motorů je podle CDV rostoucí konkurence a rychlé uvádění nových modelů, které tlačí ceny těch starších a ojetých dolů. Největší zájem byl o tříleté ojetiny, typicky po skončeném operativním leasingu, které kryje stále platná záruka na baterii. Nejlépe se prodávaly ojetiny značek Tesla, BMW a Volkswagen, nejvíce registrací zaznamenala Praha, následovaná Středočeským, Jihomoravský a Moravskoslezským krajem.
Celkově bylo v roce 2024 v Česku registrováno 3 843 ojetých elektromobilů kategorie M1, což znamená meziroční nárůst o 74 %. Z toho Tesel bylo 935, čili 24,3 %, BMW 636, Volkswagenů 580, Mercedesů 200, Hyundaiů 193, Škodovek 161 a Nissanů 155. Soukromé a firemní registrace se na výsledném počtu podílely zhruba 50:50. V obou případech byl největší zájem o Tesly, soukromníci dále preferovali Volkswagen a BMW, firmy měly pořadí na druhém a třetím místě opačné.
