Již za pár měsíců se Uber chystá vstoupit na burzu. Pochopitelně se tedy snaží přilákat co nejvíce zákazníků, kteří by měli v ideálním případě zůstat carsharingové společnosti Uber věrní. I z toho důvodu přišel s novou službou předplatného Ride Pass. Ta má za fixní měsíční poplatek uživatelům nabídnout zajímavý benefit v podobě zlevněných jízd a tak trochu připomíná službu e-commerce giganta Amazon Prime.
Služba Ride Pass je momentálně dostupná pouze v pěti městech v USA (Austin, Orlando, Denver, Miami a Los Angeles). Za cenu 14,99 dolarů měsíčně (v případě Los Angeles 24,99 dolarů), což je přibližně 400 až 700 korun, uživatelé dostanou slevu na všechny jízdy s UberPool a UberX po dobu jednoho měsíce. Počet jízd v rámci Ride Pass není nijak omezen a Uber tvrdí, že díky Ride Pass mohou zákazníci ušetřit 15 až 20 % z celkového objemu peněz utracených za jízdy měsíčně.
Navíc mají uživatelé neustálý přehled o tom, jak moc je pro ně Ride Pass výhodný. Po přihlášení do aplikace Uber mohou okamžitě vidět, kolik peněz již používáním předplatného ušetřili. Pro řidiče, kteří jezdí pro Uber, to naštěstí neznamená krácení výdělku. Společnost plánuje pokrýt rozdíl z vlastní kapsy. Uber tak bude potřebovat doopravdy veliké množství platících uživatelů této služby, aby se jim Ride Pass vyplatil.