Studie čínských designérů je sama o sobě natolik zajímavá, že zaujala desítky časopisů včetně rideapart.com a posbírala designérské ceny po celém světě. Jenže teprve video odhalí její mnohem zajímavější stránku. Futuristicky tvarované elektrické vozidlo totiž umí jezdit nejen po asfaltu, ale i po oceli. Konkrétně vytvarované do železniční kolejnice. Stačí na ni na vhodném místě najet, vysunout stabilizační prvky a jede se dál. Třeba kontrolovat stav trati, což je činnost, kterou mívali na starost tzv. pochůzkáři. Tedy lidé, placení za to, že svůj svěřený úsek trati procházeli neustále tam a zpět a řešili případné problémy. Jenže dnešní doba takovým profesím nepřeje a přesto je třeba tratě udržovat.
Čínské řešení existující zatím v podobě třírozměrných renderů a částečně funkčního, zmenšeného modelu, je klasickým řešením daného úkolu z pohledu designéra. Tedy bez velkých ohledů na limity a požadavky techniků. Už na druhý pohled totiž vyvstává řada vtíravých otázek typu, jak přesně ony stabilizační prvky motocykl vlastně vedou a zda má mít celý stroj nějaký systém na podporu rovnováhy. Hlavně v nízkých rychlostech totiž může být její udržení na hladké a klouzavé ocelové kolejnici docela výzva. A také jak to celé vlastně zatáčí, protože jednoduše naznačené, originální vedení předního kola bez náboje (tak trochu připomínající šílené kreace švýcarského konstruktéra Franca Sbarra, který tuto technologii také vymyslel) odpověď nedává. Sloužit k tomu prý bude naklápěcí mechanismus a přední kolo bude zároveň hnacím během pohybu na kolejích.
Ale to už jsou výzvy pro techniky, ostatně řada geniálních vynálezů vznikla právě tak, že designér navrhl řešení, o kterém nevěděl, že není možné, a nadaný technik jej posléze vyřešil. Tak teď už jen dořešit několik praktických detailů jako, kam si takový pochůzkář schová nářadí, a hurá za konstruktér. Uvidíme, co z této zajímavé myšlenky vznikne.