Testujeme modernizovanou Hondu HR-V

Ptejte se na to, co vás zajímá
Testujeme modernizovanou Hondu HR-V
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Honda HR-V e:HEV po modernizaci se nám dostala do redakce na test
  • Pohonná jednotka se nemění, ale dostala designové retuše a vylepšené naladění podvozku
  • V komentářích se můžete ptát na to, co vás na tomto autě zajímá

Honda nedávno uvedla na trh modernizovaný model HR-V. Ten dostal nový přední nárazník a novou vnitřní část předních světlometů i zadních koncových svítilen. Tvar světel je tedy stejný, ale nová je grafika světel, takzvaný světelný podpis. Pod kapotou je stále stejný hybridní systém 1,5 e:HEV. Nám se, jako jedné z prvních redakcí, dostala modernizovaná Honda HR-V na test.

Technické parametry Honda HR-V facelift (2024) 1.5 i-MMD Hybrid

Kompletní specifikace
Konstrukcecrossover, 4 340 × 1 866 × 1 582 mm, 1 377 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon96 (79 + 96) kW, 131 (107 + 131) koní, točivý moment: 253 Nm
Nádrž40 l
SpotřebaKombinovaná: 5,4 l / 100 km
Cena od739 900 Kč

Celkově se na voze mnoho nezměnilo, kromě již zmíněného stejného hybridního pohonu, který je jedinou motorizací Hondy HR-V, zůstává i celá koncepce vozu. To tedy znamená, že jde stále o sportovněji střižený, ale zároveň praktický crossover. Nevypadá tedy jako klasické SUV, díky více zkosené zádi a zadní kliky v rozích oken vytváří dojem, že jde o třídveřové auto. Zároveň má ale solidní prostor pro posádku, byť zavazadlovým prostorem o objemu 335 litrů neoslní. Má ovšem zadní sedačky Magic Seats, které výrazně zvyšují variabilitu vozu.

Modernizovaná verze by měla mít i lepší jízdní vlastnosti díky nově naladěnému podvozku, ale to nedokážu posoudit, protože už to je poměrně dlouho, co jsem jezdil s Hondou HR-V. Každopádně, podvozek HR-V funguje skvěle, protože při relativně komfortním naladění zvládá zatáčky, na poměry crossoverů, skvěle. Zkrátka, podvozky Honda umí. Pokud jde o spotřebu, v první části testu jsem jezdil za 6,3 l/100 km, přičemž spotřebu zvyšovaly zejména kratší jízdy po městě. Kombinovaný okruh pro test spotřeby pak Honda HR-V e:HEV zvládla za 4,9 l/100 km.


V testu se můžete těšit nejen na zkušenosti v běžných českých zimních podmínkách, ale i zkušenosti z výletu na hory, kde jsou opravdu zimní podmínky. Pokud vás na Hondě HR-V e:HEV něco konkrétního zajímá, ptejte se v komentářích.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze