Tesla neustále vylepšuje svoji síť ultrarychlých nabíjecích stanic Supercharger. Zatímco dříve se jednalo o zdaleka nejrychlejší stanice, ostatní poskytovatelé nabíjecích stanic už nyní nabízí i mnohem rychlejší stanice, na kterých se i Tesly nabijí rychleji. Tesla na to reagovala představením Superchargeru v3, u kterého se zvýšil výkon na 250 kW a zároveň zvedl nabíjecích výkon i u současných Superchargerů v2 na 150 kW, avšak jen tam, kde to příkon dovoluje.
Představení Superchargeru v3 proběhlo už před více než rokem, až na výjimky se ale v Evropě nestavěly a většina instalací probíhala v USA. Vysoký nabíjecí výkon, který umí využít pouze Tesly Model 3 a Y a díky kterému se za 5 minut vůz nabije na dalších zhruba 120 kilometrů, tak mohli zatím evropští majitelé sledovat spíše jen na YouTube od amerických uživatelů. V Evropě byly dosud tyto Superchargery k dispozici jen na pár místech, a to v Nizozemí, Velké Británii a Norsku.
To se však nyní mění a Tesla začíná dle dat z webu Supercharge.info ve větší míře stavět Superchargery v3 i v jiných částech Evropy. Jak vyplývá z dat Supercharge.info, staví se například v Belgii, Itálii, Francii nebo Portugalsku. Nejbližší Superchargery v3 Česku se pak budují v německém Frankfurtu, kde bude dostupných hned 16 stojanů, nebo rakouském Griffenu. Jak ale z dat vyplývá, Tesla zdaleka nestaví jen Superchargery v3 a v letošním roce převládají stále ještě mnohem pomalejší Superchargery v2, na mnoha nově otevíraných lokalitách je tak maximem 150 kW, někde dokonce jen 120/100 kW. Vzhledem k tomu, že Tesla nedávno oznámila zvýšení maximálního nabíjecího výkonu i pro Modely X a S, nebudou moci tato auta ani na nových Superchargerech využít svůj maximální potenciál.
Tesla provozuje k dnešnímu dni v Evropě 528 Superchargerů, v Asii pak 405 a nejvíce jich najdeme v domovských USA – celkem 966. Síť Superchargerů je již poměrně hustá a dovoluje pohodlné cestování na delší vzdálenosti. Výhodou Tesly je, že velmi dobře plánuje trasy po Superchargerech, automaticky předehřeje baterii na optimální teplotu při dojezdu na Supercharger při aktivní navigaci, zároveň není nutné se identifikovat čipem nebo mobilem a automobilka dobře pracuje i s obsazeností nabíjecích stanic. Průměrná cena za nabíjení na Superchargerech je kolem 6 až 7 Kč za kWh, liší se však dle umístění. Pokud si zakoupíte novou Teslu, nebude mít nabíjení zdarma (Tesla nabíjení zdarma zrušila u svých nejvyšších Modelů X a S), ale můžete dostat kredit pro nabíjení na Superchargerech v určité výši.
V Česku jsou momentálně k v provozu 4 Superchargery, a to u Prahy, v Brně, Olomouci a na dálnici D1 u Humpolce.