Že gigantickému koncernu Tata, vlastnícímu mj. leteckou společnost India Airlines a automobilky Jaguar a Land Rover, nejde zdaleka jen o laciné čtyřkolové rikši, dokazuje i aktuální studie Tata Curvv. Kupé-SUV kompaktní velikosti má posílit postavení značky v tomto segmentu, kde je aktuální jasnou jedničkou domácího trhu. A o tom, že se Indové rychle učí mít rádi moderní auta, svědčí linie, které by nedělaly ostudu žádné evropské ani japonské novince. Škoda jen, že o modelu, jehož výroba se prý chystá na rok 2024, zatím téměř nic nevíme. Vlastně něco málo ano; měl by dostat různé pohony, první však bude elektromobil. A to ne ledajaký.
O pořádný proud elektronů by se měla postarat zcela nová platforma Generation 2, připravená na dvoumotorový pohon či flexibilní požadavky na velikost či hmotnost. Aniž by výrobce prozradil jediné konkrétní číslo, ve velmi samochvalné tiskové zprávě slibuje uvedení zcela nového stylu karoserie, dosud obvyklého jen v prémiových segmentech, a v případě elektrické verze také dojezdu, technologií, bezpečnosti, spolehlivosti a výkonu, překonávající současné bariéry.
My pouze konstatujeme, že na fotografiích vypadají linie vozu, který se sice jmenuje Curvv, ale prakticky žádná křivka na něm není, atraktivně a přiměřeně k dané kategorii. Uvidíme, jak se v reálném světě podaří dodržet proporce a také udržet v mezích vkusu některé detaily, které už na poměrně nekvalitních oficiálních obrázcích, u nichž není zcela jasné, zda jde o fotografie, či kvalitní 3D rendery, docela bijí do očí. Každopádně budeme elektrické aktivity indického kolosu nadále sledovat.