Takové Ferrari nechce o SUV ani slyšet, Lambo však model s větší světlou výškou potvrdilo. S SUV má dokonce zkušenosti, v roce 1986 totiž vyrábělo terénní model LM002 podobný Hummeru H1. Ještě zajímavější však je, co chce italská automobilka s býkem ve znaku montovat pod kapotu.
Vedle přeplňovaného čtyřlitrového osmiválce byla totiž potvrzena i plug-in hybridní varianta. Je dokonce možné, že alternativní pohon bude Urus sdílet s kolegou a zároveň úhlavním nepřítelem Bentley Bentaygou. Volkswagen totiž bude plug-in hybridní soustavu tak jako tak pro Bentaygu vyvíjet a vlastní vývoj Lamborghini by byl zbytečně moc drahý. Výkon by měl být zhruba 600 koní a elektromotor pomůže těžšímu vozu vysokým točivým momentem. Právě kvůli malému točivému momentu se do Urusu vůbec neplánuje atmosférický motor. Vůz bude klást důraz především na nízkou hmotnost a skvělou ovladatelnost. K designu se Lamborghini vyjádřilo pouze tak, že bude výrazně odlišný od konceptu z roku 2015.
Zdroje: tisková zpráva, autocar.co