Snaha Tesly zpřístupnit Superchargery pro uživatele elektromobilů jiných značek se začíná tvrdě nevyplácet, alespoň co se týče Německa. Na první pohled vstřícný krok americké automobilky totiž dostává trhliny, o kterých informuje electrek.co. Vše souvisí s legislativou, kterou je povinna se Tesla na německém území řídit. Ta přikazuje, aby nabíjecí stanice byly vybaveny počítadlem dodaných kWh do vozu, a to kvůli jasnému a přehlednému procesu nabíjení. Jenže jak si lze všimnout, Superchargery postrádají jakoukoliv obrazovku a uživatelé vozů Tesla vidí dobitou energii pouze v mobilní aplikaci.
Každá nabíjecí stanice, kde je účtována částka za nabití podle dodaných kilowatthodin, musí splňovat zákon o kalibraci, a to napříč celým Německem. Jenže Tesla se tím dostává do nemalých problémů a vše musí urychleně napravit. Výrobce tak dostal za úkol co nejrychleji přestavět své Superchargery tak, aby na nich byla obrazovka a počítadlo dobité elektrické energie. Pokud tak neučiní, Teslu bude v dohledné době čekat pokuta za porušení právních německých předpisů. Většina nabíjecích stanic různých poskytovatelů sice taktéž funguje na základě aplikace či čipu, ale jen u minimálního procenta z nich je nemožné zjistit, kolik kWh se reálně dobilo.