Škoda odhaluje detaily o Enyaqu iV: nabídne dojezd až 500 km i 13" obrazovku

1
Škoda odhaluje detaily o Enyaqu iV: nabídne dojezd až 500 km i 13" obrazovku
Fotografie: Škoda Auto
  • Půjde o první sériový vůz značky Škoda na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB)
  • Vůz s pohonem zadních kol nebo pohonem všech kol má nabídnout velmi dobré jízdní výkony a dojezd až 500 km
  • Bude dodáván s třemi různými kapacitami baterie, pěti výkonovými stupni a nabídne krátké nabíjecí časy díky rychlonabíjení
  • K dispozici dostanete i velkorysý prostor, 13" obrazovku a nejmodernější možnosti konektivity

Škoda v tiskové zprávě podrobněji odhaluje připravovaný vůz Enyaq iV, jenž má představovat zásadní krok při realizaci strategie v oblasti elektromobility značky. První sériový vůz Škoda na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB) koncernu Volkswagen má sázet na velkorysý prostor v kombinaci s ekologickou jízdou. Zákazník dostane na výběr ze tří různých kapacit baterie a pěti výkonových stupňů. Čistě elektrické SUV na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB) bude vyráběno v hlavním výrobním závodě Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Bude se tak jednat o jediný vůz v Evropě na bázi platformy MEB, který nebude vyráběn v Německu.


Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier říká: „Představením vozu Enyaq iV vstupuje společnost Škoda Auto do nové éry. Vůz je skvělým příkladem ofenzívy v oblasti elektromobility. Díky dlouhému dojezdu a krátkým nabíjecím časům nabízí Simply Clever elektromobilitu. Enyaq iV také povyšuje známé přednosti vozů Škoda, mezi které patří velkorysý prostor, nadčasový vzhled a vysoká funkčnost, na novou úroveň. Náš první čistě elektrický vůz na bázi modulární platformy koncernu Volkswagen pro elektromobily vzniká v centru značky Škoda, v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi. Je to důležitý krok k zajištění budoucnosti výrobního závodu a pracovních míst v mladoboleslavském regionu.

Související články
Diskuze ke článku
Tom256
Ať si říká kdo chce co chce, Škoda pomůže české elektromobilitě asi více než Tesla (i když ta má dlouhodobé zásluhy na propagaci EVs). Dalším velkým plusem je výroba Kony u nás.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze