Ačkoliv to s plug-in hybridy vypadalo ještě donedávna na rychlý konec, zjevně ještě neřekly poslední slovo. V některých evropských regionech jejich podíl začal stoupat, v Česku se za rok 2024 držel kolem 2,6 %, tedy na úrovni, kde se ještě donedávna pohybovaly čistě bateriové elektromobily. Některé značky v čele s Volvem (15,5 %) pak u nás podle CDV v roce 2024 zaznamenaly významný podíl vozidel typu PHEV na celkových prodejích, stěžovat si na jejich prodejnost nemohou ani další prémiové značky BMW (10,1 %) či Mercedes-Benz (7,7 %). Toyota zaznemanal 2,6 % plug-in hybridů, Škoda Auto pak 1,6 %. V absolutních číslech v Česku vloni přibylo 5 900 PHEV, což je meziroční nárůst o 4,4 %.
Zhruba každý pátý registrovaný osobní plug-in hybrid vloni v Česku nesl značku Škoda, protože Mladá Boleslav se na celkovém počtu registrací podílela celkem 1 277 vozy, což znamená 21,6 %. Druhé bylo Volvo se 779 záznamy (13,2 %), třetí Mercedes-Benz se 623 prodeji (10,6 %), následovaly BMW s 551 položkami (9,3 %) a Toyota, která udala celkem 486 plug-in hybridů (8,2 %). Mezi jendnotlivými modely suverénně vedla Škoda Octavia (682), následovaná Volvem XC90 (347), Škodou Kodiaq (303), Toyotou RAV4 (301) a Volvem XC60 (295).
Plug-in hybridní technologie už pronikla mezi supersporty, přičemž tato donedávna nevídaná kombinace se již začala objevovat i na českých silnicích. Ferrari vloni registrovalo celkem 45 vozidel typů 296 a SF90, Lamborghini zase 10 modelů Revuelto, což je vůbec první plug-in hybrid této značky.
Kromě výše uvedených se u nás v roce 2024 prodalo o 13 lehkých užitkových Fordů s plug-in hybridním pohonem.