Server arenaev.com upozornil na zajímavý příspěvek z fóra rivianforums.com. Podle jednoho z uživatelů na fóru Rivian totiž jeden z viceprezidentů společnosti potvrdil, že nabíjecí port na sériových modelech bude vzadu na straně řidiče, předpokládalo se přitom původně, že bude na straně spolujezdce. Zprávu následně bez bližšího specifikování potvrdil pro insideevs.com mluvčí Rivianu.
Jde přitom o zásadní změnu, která se přičítá tomu, že firma založená teprve v roce 2009 chce tímto krokem usnadnit nabíjení prostřednictvím sítě Tesla Supercharger. Naopak nadšení z toho pravděpodobně nebudou příliš v zemích s levostranným řízením (například v Anglii, na Kypru či Maltě) při nabíjení například u pouličních lamp. Jak už dříve napsal insideevs.com, ředitel designu společnosti Rivian Jeff Hammoud objasnil, že původní umístění nabíjecího portu bylo záměrné a bylo zamýšleno tak, aby lépe vyhovovalo nabíjení při parkování na kraji ulice. „Provedli jsme mnoho výzkumů a konkrétně v zemích Evropy s levostranným řízením jsme viděli spoustu lidí nabíjet auta na ulici. Viděli jsme nabíjecí kabely omotané přes kapotu, aby se dostaly na druhou stranu, a to jsme chtěli vyřešit,“ uvedl tehdy Hammoud.
Možné však je, že vůz bude vybaven dvěma nabíjecími porty, případně bude pozice portu zvolena na základě toho, na jakém trhu se vůz bude prodávat. To jsou ovšem nyní pouze spekulace.
Jak se můžete dočíst i v našem obsáhlém představení, model R2 by měl nabídnout podobné schopnosti jako mnohem dražší model R1, ovšem v kompaktním a dostupnějším balení. Je přibližně o 15 cm kratší než R1S a v nejúspornější verzi by měl na jedno nabití ujet zhruba 500 km. Bude se dodávat ve variantách (s jedním, dvěma a třemi motory) a v nejostřejší konfiguraci by měl zdolat stovku zhruba za 4 sekundy.