Hospodářská politika skupiny Renault, která je už dva roky orientována na hodnotu, nyní začíná plodit ovoce. Například pozitivní cenový efekt za třetí kvartál 12,8 %, což je historicky nejlepší výsledek, především ale posilování retailových prodejů, které v pěti nejsilnějších evropských zemích stouply meziročně o šest procentních bodů na výsledných 70 %. A také zvýšení podílu dražších modelů (nižší střední třída a výše) napříč celou Renault Group o pět procentních bodů na výsledných 41 %. Tržby za třetí čtvrtletí dosáhly 9,8 miliardy eur (240,2 miliardy korun), z toho se prodej automobilů podílel devíti miliardami eur (220,6 miliardy korun).
Čím dál významnější podíl na těchto výsledcích mají nabíjecí automobily. Renault Megane Electric zažil znamenitý start s více než 37 000 objednávkami od svého debutu ve druhém kvartálu, přičemž tři čtvrtiny objednávek mířily k vyšším liniím a 85 % k nejsilnějšímu motoru. Rovněž nový model Arkana má více než 60 000 zářezů, z čehož se 60 % týká nabíjecích verzí a 60 % retailových prodejů. Dacia Jogger má přes 65 000 objednávek, z čehož je více než polovina na LPG. Dacia Spring zaujímá s více než 45 000 objednávkami 3. místo v evropských maloobchodních prodejích. Skupina se za letošek prakticky vyhnula poklesům; mezikvartálně je úroveň objednávek stabilní.