Prodeje ojetin v programu Škoda Plus stoupají. Daří se hlavně CNG

1
Prodeje ojetin v programu Škoda Plus stoupají. Daří se hlavně CNG
  • V programu Škoda Plus meziročně vzrostl obchod s rok starými vozy o 31%
  • Za prvních osm měsíců roku 2017 se prodalo téměř 28 tisíc prověřených ojetin
  • Průměrná cena prodané Škody Octavie G-TEC činí 430 tisíc korun

Nejen benzinem, naftou nebo elektřinou živ je motor v automobilu. Svého času se velmi dařilo automobilům na CNG, tedy na tzv. stlačený zemní plyn. Za rostoucí zájem o ojetá vozidla s pohonem na CNG možná může i ne úplně růžová budoucnost naftových pohonů.

Pohon na CNG využívá například Škoda Octavia G-TEC. Prodej ojetin tohoto modelu zaznamenal meziroční nárůst prodejů o 300 procent.

Škoda Octavia G-TEC

„Dosavadní úspěchy programu Škoda Plus v letošním roce ilustrují postupnou kultivaci domácího trhu s ojetými vozy, kdy zákazníci v rostoucí míře upřednostňují jistotu a kvalitní služby i při koupi ojetého vozu,“ říká Miroslav Bláha, vedoucí prodeje Škoda Auto Česká republika. „Speciálně mě těší růst prodejů ekologických a ekonomicky výhodných ojetých vozů Octavia G-TEC, které v programu Škoda Plus zaujaly jak soukromé zákazníky, tak živnostníky a menší firmy,“ dodává Bláha.

Za tímto úspěchem stojí především rozšiřující se nabídka tzv. „Ročních“ a „Vyzkoušených vozů“ i nižší kupní cena za prověřené a kvalitní vozy oproti těm zcela novým. Průměrná prodejní cena letos prodaného vozu Octavia G-TEC činila 430 tisíc korun, průměrný nájezd pak 24 080 km. Zákazníci si od prodejců Škoda Plus odvezli 30 ks CNG vozů Octavia z roku 2014 (průměrný nájezd 37 800 km), 125 ks z roku 2015 (průměrný nájezd 25 800 km) a 155 ks „Ročních vozů“ s průměrným nájezdem 22.750 km.

Tip: Prohlédněte si ceny ročních vozů značky ŠKODA, ale i dalších značek. Vyfiltrujte si v nabídce auto Vašich snů dle značky, modelu či ceny.

V programu Škoda Plus bylo v období od ledna do srpna 2017 prodáno téměř 28 tisíc vozů, což proti loňským necelým 24 800 představuje 18% meziroční růst. V kategorii „Ročních vozů“ bylo prodáno 11 tisíc aut, zájem zákazníků tak meziročně vzrostl o 31 %. Prodeje „Vyzkoušených vozů“ (věk 2 až 5 let) meziročně vrostly o 16 % a kategorie „Ojetých vozů“ (nad 5 let věku) zaznamenala 8% růst a prodej přes 10 500 vozů.

Zdroj: media.skoda-auto.com