Že si Porsche dalo na modernizaci Taycanu záležet, bylo jasné už z nedávné zprávy, podle níž prototyp zajel severní smyčku Nürburgringu za 7:07:55. Tím doslova deklasoval Teslu Model S Plaid, která tutéž trasu o půl roku dříve projela v čase 7:25:31, tedy o téměř 18 sekund pomaleji. Je to pokračování oficiálně nevyhlášeného souboje mezi těmito dvěma značkami, zahájeného v roce 2019 právě původním Taycanem, kdy ještě zamaskovaný prototyp Taycanu Turbo S proletěl cílem za 7:42. Tesla se dva roky připravovala, aby v roce 2021 s Modelem S Plaid dosáhla času 7:35. V roce 2022 se Porsche vzepjalo s výkonem 7:33 a Tesla pak vloni odpověděla výše uvedeným časem. Dosud šlo o jednotky sekund, nyní se hraje o desítky.
Porsche nyní potřebuje získat zpět dominanci mezi elektromobily. Ostatně lidé z vývoje hovoří o zařazení do ligy hypersportů a dokazují to právě dosaženým časem v zeleném pekle, který zaostává za ikonickým Rimacem Nevera jen o 2,3 sekundy. Nenechalo nic náhodě a využilo dlouhý čas před uvedením faceliftu k ujetí 3,6 milionu testovacích kilometrů včetně extrémních podmínek v kalifornském Údolí smrti či za polárním kruhem. Zlepšilo se prý naprosto vše, milovníci krajního svezení dokonce dostanou k dispozici terénní paket pro Taycan Cross Turismo. Jak moc se to všechno automobilce povedlo, si první zákazníci vyzkouší už na jaře, kdy modernizovaný Taycan přijde na trh.