Podle insideevs.com se Polestar 2 potýká s velkými problémy. Aktuálně se jedná o 30 kusů, u kterých se objevil varovný nápis na přístrojové desce hlásící problémy s hnacím ústrojím. Prakticky pokaždé se pak vůz přepne do nouzového režimu, u některých vozů ještě dříve, než se zobrazí varovná hláška. Tím pádem se ze žhavé novinky stane jen kus plechu, který musí skončit na odtahovém voze a následně v servisu. Původně se uvažovalo o chybě jednoho z bezpečnostních prvků vysokonapěťového systému, jenže po prozkoumání celé elektrické soustavy se vlastně na nic nepřišlo. Servisy tápou a zákazníci čekají i několik měsíců na to, až se najde pravá příčina.
Postižených kusů není zrovna málo a podle Brenta Ellise, PR manažera značky Polestar, by se mělo jednat snad o problém s 12V baterií. Nikdo to ale neví přesně, jde jen o hrubý odhad. Svou troškou do mlýna totiž přispělo i diskuzní fórum majitelů Polestaru 2. Ti hovoří o dalších problémech s vozidlem a abnormálními jevy, jako je samo se spouštějící otevírání víka kufru.
Každopádně výrobce usilovně pracuje na nápravě a sami jsme zvědavi, co vlastně způsobuje problémy novinky, která byla uvedena do prodeje letos v létě. Do jisté míry to pak začíná připomínat Teslu, která se s potížemi svých vozů sice moc nechlubí, ovšem málokdo o nich ještě neslyšel. Polestar je tak v tomto ohledu alespoň komunikativnější a celou věc řeší veřejně, což je malé plus.
Technické parametry Polestar 2 základní
Kompletní specifikaceKonstrukce | sedan, 4 607 × 1 985 × 1 478 mm, ? kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: přední |
Výkon | 170 kW, 231 koní, točivý moment: 450 Nm |
Baterie | 78 kWh (75 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 500 km |
Cena od | 1 156 000 Kč |