Nejednou jsem ve svých textech psal, že „driftovat“ se dá i s elektromobilem. Nejde sice o brutální clony kouře od pálících se gum, ale opravdu takové lehké sklouznutí můžete praktikovat i v elektromobilu. Bohužel potřebujete pohon zadních kol, což nabízí BMW i3, takže mluvíme primárně právě o tomto elektrickém BMW.
Že nemluvíme jen tak od cesty, vám potvrdí video, na které se můžete podívat. I při našem testování bylo s BMW dost srandy a je úplně jedno, zda sáhnete po slabší variantě s RExem, či silnější bez něj. Vždycky půjde o BMW i3, které nás bavilo a s vyšší kapacitou baterií i dává smysl.
Samozřejmě že pokud chcete driftovat na vyšší úrovni, tak prostě sáhnete po klasickém driftovacím nářadí a ne po BMW i3, ale jde o malou ukázku, že i uživatel, který chce od elektromobilu jen odvést z místa A do místa B, si může občas trošku nechat sklouznout záď.
Technické parametry BMW i3 (2014) 94 Ah
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 3 999 × 1 775 × 1 578 mm, 1 320 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 125 kW, 170 koní, točivý moment: 250 Nm |
Baterie | 27,2 kWh |
Nabíjení | konektory: Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 13,1 kWh / 100 km, dojezd: 300 km |
Cena od | 969 800 Kč |
Zdroj: carscoops.com