„Pojď na mě bokem“ aneb když BMW i3 driftuje

„Pojď na mě bokem“ aneb když BMW i3 driftuje
  • I elektromobil s pohonem zadních kol jako například BMW i3 umí zajistit slušnou porci zábavy
  • BMW i3 má ve vínku pohon zadních kol, na která se přenáší výkon 170 koní

Nejednou jsem ve svých textech psal, že „driftovat“ se dá i s elektromobilem. Nejde sice o brutální clony kouře od pálících se gum, ale opravdu takové lehké sklouznutí můžete praktikovat i v elektromobilu. Bohužel potřebujete pohon zadních kol, což nabízí BMW i3, takže mluvíme primárně právě o tomto elektrickém BMW.

Že nemluvíme jen tak od cesty, vám potvrdí video, na které se můžete podívat. I při našem testování bylo s BMW dost srandy a je úplně jedno, zda sáhnete po slabší variantě s RExem, či silnější bez něj. Vždycky půjde o BMW i3, které nás bavilo a s vyšší kapacitou baterií i dává smysl.

Samozřejmě že pokud chcete driftovat na vyšší úrovni, tak prostě sáhnete po klasickém driftovacím nářadí a ne po BMW i3, ale jde o malou ukázku, že i uživatel, který chce od elektromobilu jen odvést z místa A do místa B, si může občas trošku nechat sklouznout záď.

Technické parametry BMW i3 (2014) 94 Ah

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 3 999 × 1 775 × 1 578 mm, 1 320 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon125 kW, 170 koní, točivý moment: 250 Nm
Baterie27,2 kWh
Nabíjeníkonektory: Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 13,1 kWh / 100 km, dojezd: 300 km
Cena od969 800 Kč

Zdroj: carscoops.com

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze