Peugeot E-208 se jako nejúspěšnější elektromobil koncernu Stellantis dočkal modelové péče, která posunula jeho schopnosti a parametry. V první řadě se díky detailním optimalizacím dočkala silnější verze 156 k s hybridním elektromotorem typu HSM prodloužení dojezdu o 23 km, celkový akční rádius podle WLTP tak nyní činí až 433 km. Palubní software se konečně dočkal plánovače cest, kalkulujícího ve spojení s příplatkovou navigací dojezd, spotřebu, nabíjení i požadovanou míru nabití baterie při příjezdu. Přibyla i další, dosud chybějící funkce, a sice možnost omezit nabití baterie na 80 % při zapojení na AC nabíječku.
Hardwarové změny zahrnují rozhraní V2L, které umožňuje za použití adaptéru z nabídky příslušenství napájet libovolný spotřebič o příkonu až 3,5 kW, tedy typicky zahradní nářadí či nejrůznější náčinky, potřebné k vaření, pikniku či párty v přírodě. V nabídce se také objevila nová barva, bílá Okenite, která nahradila dosavadní bělobu Ice.
Už jen drobnou nomenklaturní změnou prošly obě hybridní verze, které změnily označení ze stávajícího Hybrid 100 a Hybrid 136 na Hybrid 110 a Hybrid 145. Technika zůstává beze změny, ale nové označení nyní reflektuje výkon systémový místo samotného spalovacího motoru.