Panameře narostl zadek. Je radost na něj pohledět

Panameře narostl zadek. Je radost na něj pohledět
  •  Cena startuje na více jak třech milionech korun
  • Kombinovaný výkon činí 462 koní
  • Zrychlení na sto proběhne za méně než pět sekund

Porsche Panamera s hybridním pohonem už je nějaký ten pátek na trhu. Ostatně jako Panamera, jejíž test jste si mohli přečíst i u nás. Inženýři, designéři a jistě i další lidé si však řekli, že by se měla postavit Panamera „v kombíku“. A tak světlo světa spatřila Panamera 4E Hybrid Sport Turismo, potažmo bestiální Panamera Turbo S E-Hybrid. Tu však nekoupíte v provedení kombi, ale radost vám bude dělat zcela něčím jiným. Jde totiž o nejsilnější Panameru, jakou si můžete koupit.

Porsche Panamera 4E Hybrid Sport Turismo – Autosalon Frankfurt 2017

Ale zpátky ke kombi, kterému Porsche říká Sport Turismo. Pod kapotou pracuje benzinový třílitrový šestiválec dopovaný dvojící turbodmychadel a elektromotorem. Celkový výkon je 462 koní, díky kterému se z klidu na sto dostanete za 4,6 sekundy. Výkon je vyšší než nabízí osmiválcový dieselový čtyřlitr právě v Panameře i benzinové provedení 4S.

Zezadu je to klasická Panamera, tedy logo automobilky, označení modelu na víku zavazadlového prostoru, dvě koncovky výfuku a také skvělé zpracování. Interiér je stejný jako v případě námi testované naftové i benzinové varianty. Jen zde máte o něco více jízdních režimů, konkrétně šest. Jde o čistě elektrický a automatický, kdy si vše Panamera řeší sama. Dále je v nabídce uchování kapacity baterie, nabíjení baterie a v poslední řadě režimy Sport a Sport Plus.

A jak je na tom kufr? Ten nabídne 520 litrů, potažmo 1 400 litrů se sklopenými sedadly. Papírová spotřeba činí 2,5 litru, ale s tím v praxi rozhodně nepočítejte. Cena startuje na 3 130 000 Kč.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze