Omoda po kritických recenzích rychle modernizuje model 5. Vylepšuje ho úplně ve všem

2
Omoda po kritických recenzích rychle modernizuje model 5. Vylepšuje ho úplně ve všem
Fotografie: Ioannis Papadopoulos, fDrive.cz
  • Změny půjde brzy poznat jak zvenčí i zevnitř
  • Novinkou je kompletně přeladěné řízení
  • Zvětšil se objem kufru, ačkoliv trošku nečekaným způsobem

Není to ani jeden rok od doby, co na britský trh přišlo elektrické SUV od firmy Omoda. Model 5 měl být převratem na tamním trhu a nejen jeho luxusní výbava měla bodovat. Jenže teď se ukazujem že šlo tak trošku o pouhé pozlátko a Omoda nyní musela model 5 výrazně a hlavně rychle přepracovat. Stalo se tak po kritických recenzích v médiích a modernizace zahrnuje technická vylepšení, vyšší kvalitu materiálů a úpravy v oblasti ovladatelnosti vozu a celkového kultivovanosti jízdy. Mezi hlavní změny patří jiné přední zavěšení a upravená geometrie řízení. To má řidičům poskytnout dynamičtější zážitek z jízdy. Právě na nezáživnou a gumovou jízdu přitom při svém testu poukazoval například britský Autocar.

Krom toho byly vyměněny náboje kol a také ložiska na přední nápravě. Posíleno bylo brzdové obložení, které při prudkém brzdění posílalo do kabiny nepříjemné vibrace. Co se týká kabiny, zde se nově objevují měkčí materiály a větší 12,25palcová obrazovka palubního systému s lehkým natočením směrem k řidiči. Kromě toho se objevuje přepracovaný design volantu a nová sedadla s větším rozsahem nastavení. Své místo změnila bezdrátová nabíječka mobilního telefonu a v kufru došlo na odstranění plnohodnotné rezervní pneumatiky. Důvodem je snaha zvětšit zavazadlový prostor z podprůměrných 372 na 430 litrů.

Technické parametry Omoda E5 61 kWh

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 424 × 1 830 × 1 588 mm, 1 785 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon150 kW, 204 koní, točivý moment: 340 Nm
Baterie64 kWh (61 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 80 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 15,9 kWh / 100 km, dojezd: 430 km
Cena od929 000 Kč
Diskuze ke článku
Lupenyk
Lupenyk
Naposledy upraveno: 9. 8. 23:08
Článek úplně o ničem, protože v Česku se Omoda začala prodávat hned v této upravené verzi. Původní verze zde vůbec nebyla k dispozici. Facelift už je záležitostí skoro půl roku starou.
Petr Seliger
Petr Seliger
Naposledy upraveno: 11. 8. 13:26
No tak super, že si to dobře otestovali před vydáním první verze a mohli si ušetřit facelift. A to se vyplatí. Klasika, hlavně rychle ven.
Nevím proč by měl dát někdo peníze za tohle, když má o pár desítek tisíc víc Elroqa s větší baterkou a lepším pohonem a nabíjením.
Tipuji že při prodeji za něj dostane víc než za tuhle komodu...

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze