Ještě než se představila Tesla Cybertruck, spekulovalo se hojně o tom, zda dostane vůz klasické stěrače, popřípadě nabídne jinou futuristickou technologii. V jednu chvíli se dokonce hovořilo o paprsku laseru, který by dešťové kapky likvidoval s maximální přesností. Jenže s tím sériové provedení elektrického pick-upu nakonec nepřišlo a místo toho má vůz obrovský kus stěrače. Ten je největší, jaký kdy mělo kterékoliv osobní sériově vyráběné vozidlo a jak to vypadá, tento prvek výbavy začíná dle insideevs.com dělat problémy. Motor stěrače se na některých kusech zasekává ve spodní poloze a těžký a dlouhý stěrač se často odmítne vrátit do své svislé polohy.
Tento problém je navíc stále častější, a tak se Tesla rozhodla, že pozastaví dodávky již vyrobených kusů a začne přezkoumávat, kde je vlastně problém. Dokonce se objevila již první zákaznická zkušenost. O tu se podělil majitel vozu pocházející z americké Floridy. Při cestě domů z dealerství začalo po krátké chvíli hustě pršet a zcela nový vůz odmítl stírat. Situace byla tak vážná, že majitel musel stáhnout okno ve dveřích a s vystrčenou hlavou ven řídit dále. Něco takového si neumíme ani představit, zvlášť v případě, že by se jednalo o zcela nové auto. O další příběh se podělil majitel vozu z Houstonu, který se dostal do stejného problému a během přívalového lijáku neviděl absolutně nic. Tesla se snaží celou věc co nejrychleji vyřešit a všechny zatím nedoručené vyrobené kusy se nejspíše podrobí technické kontrole motoru stěrače.
Technické parametry Tesla Cybertruck Cyberbeast
Kompletní specifikaceKonstrukce | pick-up, 5 683 × 2 200 × 1 791 mm, 3 104 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 630 kW, 857 koní, točivý moment: 1 390 Nm |
Baterie | 123 kWh (120 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 250 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 515 km |
Cena od | 2 611 636 Kč |