Vlastně se divíme, že to ještě nikoho nenapadlo. Tesla má obrovský točivý moment i výkon a s nějakým tím kilem si hravě poradí. První obrněný elektromobil se rozhodla postavit firma Armormax z Utahu. S její úpravou si můžete být jisti, že vaše rodina nebude zatěžovat životní prostředí a navíc bude v absolutním bezpečí.
Upraven byl sériový kousek Tesly Model S v nejsilnějším provedení P100D. To by normálně znamenalo, že z nuly na sto zrychlíte pod 2,5 vteřiny a tím pádem byste měli co dočinění s nejrychlejším sedanem planety. To by se však mohlo opancéřováním změnit, protože klasický ocelový pancíř znamená zhruba 1,5 tuny hmotnosti navíc. Chudinka Tesla by tak vážila kolem čtyř tun. Firma ale zvolila nejlehčí a nejsilnější pancéřování ze syntetických vláken (o 80 % lehčí než ocelový pancíř), které najdete například v kevlarových neprůstřelných vestách.
Vůz je nyní 100procentně chráněn před všemi typy střelných zbraní, a to i díky neprůstřelným akrylovým sklům s několika vrstvami. Díky odlehčování, kde to jen šlo, je opancéřovaná Tesla pouze o 250 kilogramů těžší než originál. Dejte do sériového Modelu S vaší tchýni, pár zavazadel a jste na stejné hodnotě. S jistotou tedy můžeme říct, že i neprůstřelná Tesla zrychlí na stovku pod tři vteřiny. Na vzhledu pak ve srovnání se sériovou verzí nepoznáte vůbec nic. Cena úpravy je neznámá, objednal si ji však nejmenovaný obchodník ze Středního východu.
Technické parametry Tesla Model S (2012) P100D
Konstrukce | sedan, 4 976 × 1 964 × 1 435 mm, 2 239 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 567 kW, 762 koní |
Baterie | 100 kWh |
Nabíjení | palubní: 17 kW, konektory: NACS, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 613 km |
Cena od | 4 200 000 Kč |
Zdroj: youtube.com