Známý úpravce vozidel BMW se tentokrát podíval na zoubek plně elektrickému modelu i4. V tiskové zprávě informuje o značných úpravách sportovně vypadajícího elektromobilu, které se však zaměřují výhradně na design. I tak se jedná o podařené dílo, na které je radost pohledět. Pojďme si tedy představit blíže jednotlivé díly, které jde od AC Schnitzer objednat. Pro BMW i4 lze objednat sportovní pružiny, které snižují světlou výšku o 20 až 25 milimetrů. V nabídce úpravce je dále možnost přikoupit přední splitter, aerodynamické doplňky předního nárazníku, designový paket pro přední podběhy a decentní střešní spoiler. To vše by ale nemělo smysl kupovat, aniž by vůz nedostal pořádná sportovní kola.
V tomto případě jsou v nabídce nová kola s průměrem 19 až 20 palců, přičemž menší z nich vyjdou na 4 608 eur (114 tisíc Kč). K nim se mohou přidat 10mm podložky pod standardní kola, díky čemuž dostane BMW i4 výrazně širší postoj a získá si i větší dávku respektu na silnici. AC Schnitzer dále zmiňuje, že pozornost zaměřil také na interiér. Ten je možné obohatit o nové nášlapy pedálů a oporu pro nohu, což dohromady stojí 411 eur (cca 10 tisíc Kč). Další volbou může být odlišný kryt ovladače systému iDrive s logem AC Schnitzer a vedle voliče převodovky je možné instalovat i speciální držák klíče za 112 eur (necelé 3 tisíce Kč).
Technické parametry BMW i4 eDrive 40
Kompletní specifikaceKonstrukce | liftback, 4 783 × 1 852 × 1 448 mm, 2 050 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 250 kW, 340 koní, točivý moment: 430 Nm |
Baterie | 83,9 kWh (80,7 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 205 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 590 km |
Cena od | 1 497 600 Kč |