Lyft myslí na řidiče. Projeví se to na spropitném i férovějším ohodnocení jízd

Lyft myslí na řidiče. Projeví se to na spropitném i férovějším ohodnocení jízd
  • Řidiči budou mít k dispozici hodinovou předpověď poptávky na týden dopředu
  • Nově bude Lyft udělovat pětihvězdičkové hodnocení všem řidičům, pokud se zákazník sám nerozhodne jízdu ohodnotit

Lyft přidává novou funkcionalitu, díky které budou mít pasažéři o jednu starost méně – od konce tohoto roku si totiž budou moci nastavit automatickou výši spropitného, které bude řidičům uděleno po každé jízdě. Výše diškrece bude udána v procentech a přejde na konto řidiče pouze v případě, pokud se uživatel nerozhodne udělit spropitné sám, například u jízd, u kterých byl nadmíru spokojen. Update s automatickým spropitným bude dostupný již v prosinci pro vybrané uživatele. K široké veřejnosti se však dostane až v nadcházejícím roce.

Dalším způsobem, jak chce Lyft usnadnit život řidičům, je vylepšená domovská obrazovka aplikace. Už nyní zde řidiči mohou sledovat hodiny, ve které mohou očekávat zvýšenou poptávku a informace o událostech, které se konají v okolí. Po aktualizaci zde bude ještě více dat a vše bude doprovozeno hodinovou předpovědí na celý týden dopředu. Změnám se nevyhnul ani systém hodnocení.

Řidiči Lyftu či Uberu jsou totiž značně závislí na hodnocení, které dostanou. Často se tak stává, že řidiči s hodnocením menším než 5 hvězdiček (které představuje maximum) jsou u některých zákazníků automaticky vyřazeni z výběru. Nově bude Lyft udělovat pětihvězdičkové hodnocení všem řidičům, pokud se zákazník sám nerozhodne jízdu ohodnotit. Podle slov zástupce společnosti tak chtějí bojovat s fenoménem, kdy zákazník často neudělí žádné hodnocení, přestože byl se vším plně spokojen.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze