Korejská značka KGM (dříve Ssangyong) rozšiřuje nabídku svých terénních a pseudoterénních modelů. Již před několika týdny se začala prodávat hybridní verze SUV crossover střední třídy Torres HEV, na právě probíhajícím e-Salonu pak přestavila v předpremiéře další SUV crossover střední třídy Actyon, který je o něco větší, než Torres. Ten nově kromě již známých ryze spalovacích a ryze elektrických verzí nabízí i jejich kombinaci v podobě full hybridního pohonu DTH, který je k mání výhradně s pohonem předních kol.
A konečně nejdůležitější novinka. O ní jsme se zatím dozvěděli jen ty nejzákladnější informace, ovšem těšíme se velice. Integrovaný samonosný pick-up Musso (bez rámu v zadní půlce auta) s půltunovou nosností totiž dostal plně elektrickou verzi, která rovněž míří na český trh. Sice bude opět trpět některými kompromisy, plynoucími z univerzální konstrukce pro více pohonů, avšak měla by nabídnout velmi zajímavou, žiletkovou baterii LFP BYD Blade o kapacitě 80,6 kWh a s nabíjecím příkonem až 300 kW. Chybět nebude ani V2L. K mání budou verze s pohonem předních nebo všech kol s výkonem 204 nebo 408 koní, dojezd by měl oscilovat kolem 400 km.
