Hyundai rozšiřuje paletu vozů na alternativní paliva. Do nabídky míří Kona Hybrid

Hyundai rozšiřuje paletu vozů na alternativní paliva. Do nabídky míří Kona Hybrid
  • Zcela nový model Kona Hybrid rozšiřuje modelovou řadu Kona, aby zákazníci značky Hyundai měli ještě rozmanitější výběr
  • Hyundai reaguje na požadavky evropských zákazníků, kteří chtějí více ekologických SUV
  • Hospodárný hybridní pohon je kombinován s expresivním, odvážným designem bez kompromisů
  • Novinka disponuje také vylepšeným interiérem a vyspělými technologiemi včetně konektivity Blue Link

Hyundai rozšiřuje nabídku v oblíbené a oceňované modelové řadě Kona zcela novým modelem Kona Hybrid. K dispozici tak bude Kona nejen se spalovacím a elektrickým motorem, ale nově také s hybridním. Modelová řada Kona byla pojmenována podle okresu Kona na ostrově Havaj a na trh byla uvedena v roce 2017 jako první malé SUV značky Hyundai v Evropě. Loni představil korejský výrobce automobilů své první zcela elektricky poháněné malé SUV, Kona Electric.

Hyundai již nabízí nejširší portfolio pohonů a s představením zcela nového modelu Kona Hybrid poskytneme našim evropským zákazníkům ještě větší výběr ekologických modelů SUV,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe HQ, odpovědný za marketing a produkt. „Zákazníci si mohou nyní kromě elegantního designu a hospodárného hybridního pohonu užívat také nejmodernější funkce v oblasti konektivity.“

Zcela nový model Kona Hybrid je vybaven zážehovým čtyřválcem Kappa GDI 1,6 litru s přímým vstřikováním, který poskytuje nejvyšší výkon 77 kW (105 k) a maximální točivý moment 147 Nm. Elektromotor s permanentním magnetem dosahuje nejvyššího výkonu 32 kW (43,5 k) a maximálního točivého momentu 170 Nm.

Další součástí hybridního pohonu je sada lithium-polymerových akumulátorů s kapacitou 1,56 kWh, která se vyznačuje vynikajícími vlastnostmi při nabíjení i vybíjení. Vysokonapěťové akumulátory poskytují optimalizovaný výkon a umožňují rychlou rekuperaci kinetické energie. Zcela nový model Kona Hybrid nabízí celkový nejvyšší výkon hybridní soustavy 103,6 kW (141 k) a točivý moment až 265 Nm pro dynamické zážitky z jízdy.

Na přání dodávaný multimediální a navigační systém zobrazuje širokou škálu užitečných informací na 10,25" dotykovém displeji s funkcí děleného zobrazování a umožňuje hlasové ovládání v šesti jazycích (pouze ve spojení se systémem Blue Link) s využíváním znalostí z cloudu. Displej lze individualizovat dvěma verzemi hlavní plochy a editováním zobrazovaných ikon a funkcí.

Standardním systémem v oblasti konektivity je Display Audio. Uživatelská plocha chytrého telefonu je přenášena na 7" displej prostřednictvím systému Android Auto nebo Apple CarPlay. Na přání je k dispozici podložka pro bezkabelové indukční nabíjení v souladu se standardem Qi.

Barevný paket zahrnuje bílé ozdobné rámečky kolem výdechů ventilační soustavy a páky voliče převodovky, leskle černé ozdobné prvky na klikách dveří, ramenech volantu a rámečcích výdechů ventilační soustavy a šedé čalounění stropu. Sedadla jsou standardně čalouněna černou tkaninou s bílým prošíváním. Zákazníci mají na výběr rovněž černé čalounění sedadel kombinací tkaniny a kůže s bílým lemováním, nebo sedadla čalouněná černou kůží s rovněž bílým prošíváním.

Při uvedení na trh bude k dispozici kombinace modrého odstínu Lagoon a černé střechy. Zákazníci budou mít kromě toho na výběr dalších 26 barevných kombinací, jimiž si mohou přizpůsobit vzhled vozu vlastnímu vkusu. Možnosti individualizace zahrnují také dva nové, specifické designy kol. Standardně se dodávají 16" kola, na přání pak 18" kola.

Technické parametry Hyundai Kona Hybrid

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 165 × 1 800 × 1 550 mm, 1 880 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon141 (105 + 43) koní, toč. moment: 14 Nm
Baterie1,56 kWh, konektory: Mennekes
Spotřeba?
Infotainment10,2" dotykový displej
Cena
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze