Tlak na nízké emise donutil i Range Rover k tomu, aby loni představil hybridní verzi 400e. Na tu se nyní podívala agentura EPA a nestačila se divit. Do porovnání si přizvala ještě sesterský Range Rover Sport P400e a výsledkem bylo zklamání. Je sice pravdou, že oba dva vozy dokážou s plně nabitými bateriemi ujet na elektřinu až 30,6 km, jenže zároveň se tato dvojice může pochlubit absurdně vysokou spotřebou elektrické energie, která činí 498 Wh na jeden ujetý kilometr.
To je prakticky nejhorší hodnota vůči veškeré zbylé plug-in hybridní konkurenci. Naopak v kombinovaném režimu umí oba modely ujet přes 750 km, což není na tak velké auto žádná ostuda. Dle slov EPA ale plug-in hybridní verze P400e nepřináší žádná významná plus pro běžného uživatele. Ve výsledku je tak vlastně otázkou, zda se „ekologické“ varianty aut Range Rover vůbec vyplatí.
Pod kapotou většího Range Roveru P400e je čtyřválcový dvoulitr řady Ingenium o výkonu 221 kW/300 koní, kterému vypomáhá synchronní elektromotor integrovaný v automatické převodovce z dílny ZF. V tomto ohledu je tak lepší značka Jaguar, jejíž I-PACE je mnohem ekologičtější a zvládne toho „na elektriku“ o dost víc.