Divize vývoje autonomních vozidel General Motors Cruise upřednostní vývoj samořídicí verze druhé generace Chevroletu Bolt na úkor projektu Origin. Ten se měl převtělit do robotických taxi a městských dodávek, avšak rostoucí náklady, neustálé odklady, přezkumy a kontroly urychlily rozhodnutí dát projekt k ledu. Svou roli sehrál i americký úřad pro dálniční bezpečnost, který dosud nevydal stanovisko k žádosti z roku 2022, v níž GM Cruise žádá o povolení nasadit až 2 500 autonomních vozidel Origin ročně bez ovládacích a kontrolních prvků.
Podle Autoblogu společnost GM Cruise rovněž nechce riskovat promarnění nákladů na vývoj v situaci, kdy není jisté, že legislativa vyjde tomuto projektu vstříc. O obdobné povolení, týkající se první generace Boltu, již žádala v roce 2018, avšak neúspěšně. Samotná společnost pak čelí několika vyšetřováním, z nichž nejzávažnější se týká incidentu z loňského října, kdy jedno z autonomních vozidel srazilo chodkyni a vleklo ji 20 metrů. Nedávno však obnovila na půl roku přerušený testovací provoz, ovšem pod novým generálním ředitelem divize GM Cruise.