😢Vypněte si prosím blokování reklam na našem webu.
Náš web je závislý na reklamě. Bez příjmů z reklamy pro vás nemůžeme připravovat články ani videa. Ve vašem prohlížeči máte ale reklamy blokovány.

Fiat Grande Panda má české ceny. Je skutečně levný

Nově na českém trhu
2
Fiat Grande Panda má české ceny. Je skutečně levný
Fotografie: Fiat
  • Fiat Grande Panda vstupuje na trh mezi městské elektrické crossovery segmentu B
  • V úvodní akci se řadí mezi vůbec nejlevnější plnohodnotné elektromobily
  • Sdílí techniku s nedávno uvedeným Citroënem C3/ë-C3

Čtyřmetrový, pětimístný crossover mezi hatchbackem, SUV a MPV Fiat Grande Panda vstupuje na český trh s jedním pohonem a dvěma úrovněmi výbavy. A také úvodní akční slevou, s níž startuje na částce 589 900 Kč, což je zcela shodná částka s Citroënem ë-C3, s nímž Fiat Grande Panda sdílí platformu Smart Car. Díky ní nabízí LFP baterii 44/43,8 kWh (brutto/netto) a také výběr mezi čistě bateriovým (BEV) a mild-hybridním (mHEV) pohonem. Přední kola BEV pohání elektromotor 113 k/122 Nm, s nímž městský vozík dosahuje nejvyšší rychlosti 132 km/h, z klidu na stovku zrychlí za 11 sekund a při normované spotřebě 16,8 kWh/100 km podle WLTP ujede až 320 km. To je o vlas méně než u Citroënu.

V úvodní nabídce figurují dvě linie; základní (RED), která startuje na ceníkových 629 900 Kč, avšak v akci je úvodní cena o rovných 40 000 Kč nižší. Standardem tu jsou mimo jiné pixelové LED světlomety vpředu i vzadu, 10" barevný displej, suplující přístrojový štít, 10,25" barevný dotykový displej infozábavy (ten základní verzi Citroënu chybí) s AA/ACP, klimatizace, tempomat, zadní parkovací senzory a bílé lakovaná, ocelová 16" kola. Standardem je DC nabíjení 100 kW a AC 7 kW s integrovaným spirálovým kabelem v masce, kterou lze nahradit za 10 000 Kč (tedy o pět tisíc levněji oproti ë-C3) třífázovou 11 kW, ovšem bez integrovaného kabelu.

Ceníková částka, požadovaná za vyšší linii La Prima, startuje přesně o 100 000 Kč výše, tedy na částce 729 900 Kč. Startovní akce z ní ale odepsala tentokrát padesát tisíc a výsledkem je první cena 679 900 Kč. Za ni dostanete navíc vyhřívaný volant, přední sedadla a čelní sklo (tyto prvky nenabízí ë-C3 vůbec), palubní desku potaženou tkaninou z bambusových vláken, bezdrátovou nabíječku, navigaci, lepší čalounění, automatickou klimatizaci, dešťový senzor, přední parkovací senzory a zadní kameru, střešní ližiny, lakované ochranné lišty nárazníků a 17" litá kola.


Standardní červené lakování karoserie lze nahradit bílým za 12 000 Kč, případně modrým, žlutým, bronzovým nebo azurovým za 14 000 Kč, čímž je příplatkům, s výše uvedenými výjimkami, konec. Fiat na vůz poskytuje záruku 2+3 roky/100 000 km (během zákonné dvouleté záruky není počet ujetých kilometrů omezen) s dvouletou garancí na lak a osmiletou proti prorezivění.

Diskuze ke článku
Jan Liška
Jan Liška
Naposledy upraveno: 3. 4. 10:48
Mě se to auto líbí, ta konfigurace "již od" v červené s bílými plecháči je OK i co se týče výbavy, rozhodně lepší než základní Citroen C3. Jestli to stojí za 100tisíc navíc oproti Insterovi, toť otázka. Za mě ne, pokud nutně nepotřebujete např. papírově pětimístné auto
Michal Opluštil
Ta spotřeba je teda dost bída na tu velikost a výkon 😕

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze