Až osm automobilů naloží autotransportér Kässbohrer s přívěsem postavený jako v bezpočtu případů předtím na podvozku Scania P se sníženou kabinou. Limitem je pouze maximální povolená hmotnost soupravy 42 tun podle německých předpisů. Jenže tentokrát je něco důležitého jinak; o pohon se stará místo obligátního naftového šestiválce silný elektromotor. Logistická společnost ARS Altmann Autologistik totiž doplnila stávající flotilu 650 konvenčních přepravníků aut jedním bateriovým typu P 25 od Scanie. Ten by neměl zůstat osamělý; firma totiž plánuje být v roce 2030 uhlíkově neutrální.
Elektrokamion bude sloužit na kratších vzdálenostech, což tolik nevadí, protože firma nabízí celý přepravní ekosystém, v jehož rámci se přepravy nad 300 km uskutečňují i vlastními vagóny po železnici. Propracovaný je rovněž uživatelský model; na obou koncích trasy, tedy v tomto případě u výrobce aut i v logistickém meziskladu, je při nakládce a vykládce dost času k plnému dobití baterií, které příkonem 130 kW trvá do 90 minut. Pochopitelně nelze pominout pořizovací cenu, která zatím výrazně převyšuje konvenční naftové náklaďáky. S tím pomohl grant od vlády ve výši 188 000 eur (4,37 milionu korun) v rámci pilotního projektu na propagaci lehkých i těžkých užitkových vozidel na elektřinu.