Start páteční dvouetapovky proběhl už v 7:20 ráno, na nás start připadl v 7:53. První etapa byla dlouhá 104,61 km. Na nás čekaly 3 rychlostní zkoušky o délkách 15, 26 a 16 kilometrů, přičemž každá z těchto tří RZ (rychlostních zkoušek) měla přidělenou jinou průměrnou rychlost, které jsme se měli přiblížit bez porušování silničních předpisů. Jediné místo, kdy jsme mohli dohnat ztrátu z důvodu nečekaného zdržení, bylo 500 metrů za koncem vesnice nebo města, kde nebyly kontrolní body. Až na jednu byly všechny zkoušky v běžném provozu. První polovina první etapy pro nás nedopadla nijak závratně, v průběžném pořadí jsme byli v kategorii Trophy na 13. místě z celkem 32 závodních posádek.
Konec této první části byl na výstavišti v Českých Budějovicích, kde probíhaly závody FIA European Rally Trophy. To bylo oproti naší kategorii úplně o něčem jiném a šlo o skvělou podívanou. Do startu další části jsme měli 4 hodiny času, tak jsem si zašli na oběd, kochali se při sledování závodů, s ostatními posádkami jsme probírali strategie do další části a učili se od nejlepších, jak zlepšit náš výkon. Dostali jsme tip, ať používáme i další aplikace než jen Rallye Trip Meter. Stáhli jsme si tak i Rabbit Rally.
Začátek druhé poloviny, která byla 77 km dlouhá, proběhl na výstavišti, kde se jela i rallye spalovacích motorů. Tato etapa byla jako jediná na uzavřené trati a průměrná rychlost byla docela vysoká, takže jsme si to opravdu užili a trošku nás mrzelo, že není více takových rychlostních zkoušek. Po cestě zpět do Českého Krumlova nás čekaly další 2 zkoušky, jedna 12 km dlouhá a druhá, ta nejdelší, 31 km dlouhá. Díky naší pečlivé přípravě se naše výsledky začaly zlepšovat a posunuli jsme se na 12. místo.
Večer na nás čekal už jen přichystaný program ve formě prohlídky Krumlovského pivovaru a následné večeře, po které se nás pár vydalo na noční etapu rallye spalovacích motorů.