Letošní e-Salon je za námi, setkat jste se na něm mohli nejen se zástupci naší redakce, ale i s čím dál větším počtem výrobců i dovozců elektromobilů, elektrických náklaďáků a prostředků mikromobility. O těch nejzajímavějších jsme vás bezprostředně informovali a budeme ještě dále přinášet obvyklé první dojmy. Dnes nabízíme fotografické ohlédnutí za tím, co vás i nás na letňanském výstavišti zaujalo.



































Velkej dojem na mě udelala Ford puma, a i Capri. Za mě paradoxně lepší než cokoli jinýho na meb platformě. Skoda jen debilniho déleni zadnich sedaček.
Hooodne se mi líbil ds no8, nicméně vzadu sem temenem bral strop, a nohy teda dobrý, ale jen tak tak. Kufr ale parádní, a hlavně, na rozdíl třeba od Capri 40 20 40.
Inster - velmi dobrej dojem, prostornost. Ioniq 9 paráda.
Ioniq6 sklamani, design se mi libi ale poprvé jsem si ho prolezl, ale kufr na nic, vzadu hlava zlomená.
Renaulty nejlíp resenej vnitrek, ve smyslu přihrádek, odkládacích prostor atd., což nakonec sám dobře vím.
Zklamání z prostoru v R4, kufr sice na tu třídu vynikající, ale vzadu bída, stísněný. Soul je úplně jinde, takže nějak úplně nevím, jestli tohle chci jako náhradu.
Bydy za mě bída 😁. Ne,.takhle, interiér moc pěkne zpracovanéj, ale nepraktický řešení a to co jsem si mohl prolizt (všechny krom ty velký potvory kde předváděli nabíjení), tak až mě skoro šokovalo, jak malý a nepraktický ty auta sou. Byd Seal tragédie, kufr k ničemu, místo vevnitř nic.
Xpeng všechno super, prostor, kufr, zpracování atd. Akorát opět ergonomie přihrádek v kabině mizerie. Glovebox se otvírá přes tablet?!? Ale celkově když činu (jako že to principielně nehrozí), tak xpeng.
Kie jsem nějak neprolizal, páč je celkem znám, ale některý ty řešení jako stoleček v ev3 mě teda hlava nebere.
Takže shrnutí, Fordy sou nedoceněný auta 😁.