Carsharing HoppyGo reaguje na rostoucí zájem o sdílenou mobilitu a rozšiřuje kapacitu svého vozového parku z 1 800 na 2 500 vozů. Pro probíhající letošní sezonu je na platformě k dispozici zbývajících 20 % volných automobilů, a rozšíření tak umožní registrovat uživatelům další vozy. P2P carsharing je čím dál častěji chápán jako hodnotný zdroj pasivního příjmu, ze kterého profitují jak soukromé osoby, tak firmy. S rozšiřujícím portfoliem vzrostla také poptávka po výpůjčkách, která zahájením letní sezony přesáhla 62% nárůst, průměrná délka zápůjčky se prodloužila na 5 dní a počet dlouhodobých rezervací vzrostl o 42 %.
HoppyGo navyšuje kapacitu svého vozového parku o 40 % na 2 500 pozic. Dosavadní počet 1 800 automobilů, ze kterých uživatelé mohli vybírat, se totiž blíží svému limitu a zbývá pouze 20 % volných vozů. Počet registrovaných vozů v průběhu letní sezony meziročně vzrostl o 10 % a HoppyGo se nyní otevírá dalším klientům, kteří by chtěli svoje auta do platformy za účelem přivýdělku vložit, a tím pádem kapacitu pro uspokojení zájmu o výpůjčku navýšit. Vzestupný trend registruje HoppyGo také u firemních zákazníků, u kterých se počet registrovaných vozidel meziročně navýšil dokonce o 116 %.
„Kapacitu vozového parku upravujeme s dostatečným předstihem a noví majitelé si mohou založit účet a začít vůz půjčovat prakticky ze dne na den,“ uvedl Robin Švaříček, CEO platformy pro sdílení automobilů mezi uživateli HoppyGo. „Důvěřuje nám již více než 1400 majitelů aut a jejich zisky začínají být velice zajímavé, nejaktivnější majitel si za minulý rok vydělal přes 400 000 Kč,“ dodává Švaříček.
Sdílení vozu jako zdroj pravidelného pasivního příjmu volí stále více majitelů. Patří mezi ně i Tomáš L., který si platformu vyzkoušel nejdříve na nevyužité Fabii a nyní začíná pronajímat také druhý rodinný vůz. „Fabie vydělá v průměru 8 až 9 tisíc měsíčně. V březnu a dubnu byl zájem o vůz slabší, ale i přes koronakrizi si auto na sebe vydělalo. Svůj vůz sleduji přes nainstalovaný hardware, takže o něm mám přehled a nemusím se ničeho bát,“ komentuje spokojený uživatel HoppyGo. „Podobné případy zaznamenáváme často. Uživatel si zpravidla službu otestuje nejdříve na jednom voze a následně do služby zapojí i další, kterými disponuje,“ dodává Jakub Erben, Fleet manager HoppyGo.
Služba HoppyGo je dostupná ve více než 240 českých městech, 70 okresech a ve všech krajích. Nejvíce registrovaných vozů se nachází v hlavním městě Praha a v okresu Brno-město. „Díky navýšení kapacity zajistíme ještě lepší dostupnost a naše služby budeme schopni brzy poskytovat téměř v každém koutě České republiky. Sdílení mobility už není jen doménou „úniků” z velkých měst na letní víkendy. Pro české motoristy se stává čím dál atraktivnější alternativou pro cesty všeho druhu a zároveň hodnotným zdrojem pasivního příjmu,“ uvedl Robin Švaříček.
Výhodou HoppyGo je rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy – zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít zvýhodněné cenové balíčky. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.