Jaguar prochází velkým restartem, který zahrnuje nejen rychlý odklon od konvenčních pohonů a bleskové ukončení pěti nerentabilních modelů, ale i snaha navrátit značce její někdejší lesk a především plně prémiový status. Součástí této strategie bude i nový prodejní kanál, který se i v rámci koncernu Tata osvědčil u sesterských značek automobilky JLR Range Rover, Discovery a Defender. První luxusní butik, kde si budete moci za pomoci usměvavého asistenta a při dobré kávě vybrat svůj Jaguar, se podle Automotive News Europe chystá v Paříži, následovat budou Londýn, Miami, Tokio a Šanghaj.
Nové, plně elektrické Jaguary totiž zamíří do vyšších tržních segmentů, než dosud, a svými cenami se přiblíží elitním hráčům kalibru Aston Martin či Bentley. A protože půjde de facto o znovuvýstavbu celého brandu na bílém papíře, má se o Jaguaru začít mluvit v superlativech ještě předtím, než se představí první model ze zcela nové řady na platformě JEA (Jaguar Electrified Architecture). Napomoci tomu má výjimečný design samotných prodejen, důsledně oddělených od Range Rover butiků, kterých po světě funguje už 43. Hned poté mají zákazníci začít kupovat nové Jaguary, které budou o polovinu dražší, než nové stávající modely, a ideálně i objednávat zakázkové verze s cenami v řádech desítek milionů korun po přepočtu.